Ik vind dit altijd zo'n leuk topic om even doorheen te gaan, dus nu zal ik ook onze knul showen. Hij draagt een zelfgemaakt broekje, een rompertje van de hema, en een truitje (met een onbekende herkomst).
Wow wat een mooi kindjes weeeeeer! Leuk ook wat ze aan hebben! Word er echt helemaal vrolijk van. Narjis in een jurkje wat oma heeft gemaakt en schoenen zara
Zo Narjis is veranderd! Wat dunner en langer lijkt het wel... En Ivy is echt een mooie baby! Micera, wat een mooie kleurtjes bij elkaar. Artamesia, lekker warm de oortjes zo. En wat een gave broek Imrw.
Dankjewel dames! Hartstikke lief! Heel erg mooi zoals altijd ! Wat een leuke vrolijke outfit heeft jouw zoontje aan! Heel leuk! Lekker ingepakt! Lief ! Prachtig vestje, staat ook erg leuk met het broekje. Wat een mooi meisje heb je toch! Heel leuk! Stoer die broek! En wat een oogjes heeft jouw mannetje, mooi zeg! Narjis ziet er weer beeldig uit wat heeft oma dat mooi gedaan zeg! En haar lach, prachtig kind !
Wat lief zeg dankjewel!! Haha, zou je wel zeggen als je de foto's ziet hé? Ze zit nu qua lengte zelfs iets onder het gemiddelde, ben erg benieuwd!
Wat een mooie kindjes en kleertjes komen er voorbij. Mijn zoontje 8 weken oud. Vandaag romper zeeman, broek h&m, shirt just small
Jouw meisje is ook ontzettend mooi. Wat voor afkomst? Ze heeft een turkse naam of niet? Bedankt voor je lieve compliment!
Dankje! Ja die ogen heeft hij Vd melkboer denk ik😉 wij hebben beide niet van die blauwe ogen haha!