Bekijk bijlage 392661 Bekijk bijlage 392662 Vandaag lekker simpel! Broek zat alleen een beetje gek, lijkt hoogwater haha.
Dankjewel!! Agh, wat een mooi meisje! En mooie haartjes heeft ze zeg! Mooie foto's! Dankjewel!! Lief! Ze heeft inderdaad al 2 tandjes haha. En Siënna? Wat lief zeg, bedankt!! Dankjewel!! Elif laat de haarbandjes zitten, ze heeft het volgens mij gewoon niet door haha. Zou jouw meisje errrrg mooi staan denk ik! maar dan moeten ze wel blijven zitten natuurlijk Ahg, beterschap voor jullie! Ze ziet er weer leuk uit!
Nee, hier nog niks! Denken al een tijdje dat ze eraan komen, maar nog steeds niets te bespeuren. Vind het ook niet zo erg, vind een tandeloos bekkie zo schattig . Ze worden zo al snel genoeg groot en tandjes zal ze ooit wel krijgen .
Zoon: romper hema shirt + broek van noppies Dochter moest vandaag even zomerkleding passen: jumpsuit van ninni vi
Mijn meisje heeft het helaas wel door. Staartjes heeft ze tegenwoordig bijna nooit meer, want ze trekt de elastiekjes er vaak uit Dus we houden het maar bij de knipjes
Vandaag een stuk kleurrijker dan anders. Jurkje van Feetje, broekje van babyface. Bekijk bijlage 392686
Staat haar evengoed super schattig! Ik verbaas toch nog steeds over hoe veel haar ze heeft.. Geweldig!
Mijn dochter heeft een zeemanoutfit aan. Tuinrok (Hoe noem je dat??) Legging en romper. Schoenen van de h en m Ps Ik weet niet hoe ik de foto moet draaien
Vandaag in een rokje van babyface, shirtje ook van babyface en een rompertje met kraagje van Benetton. Bekijk bijlage 393167
Maliro, wat een vrolijk meisje. En ze heeft een leuk tuinjurkje aan. YYZHU, wat een mooie lach. Schattig rokje heeft ze aan. Prinsessa, ook al zo'n leuk rokje! Vestje en maillot zijn van Zara toch? Ik was er laatst naar op zoek, maar kon deze kleur helaas niet vinden