Charise en YYZHU, wat zien jullie meiden er geweldig uit! En Sara en Elif zijn natuurlijk weer prachtig als altijd.
Geweldig shirtje met die stropdas! Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag. Wat een leuk cadeau heeft hij gekregen.
Dit was gisteren. Een jeansbroek van orchestra en een t-shirt wat we cadeau hebben gekregen maar weet niet vanbuiten welk merk. Is wel mijn favo. Lekker kleurrijk
Vandaag een t-shirt van orchestra en broek weet ik niet. Wat vinden jullie van die broek? Mijn ouders moesten net om die broek lachen met facetimen maar ik vind die broek leuk. Is die niet mooi? Eerlijk zijn he. die broek is wel nog iets te groot Die heb ik 2ehands gekocht.
Ja he. Als hij recht staat is die wel een beetje parachute achtig. Of hoe zeg je dat? Maar ik vind die broek wel mooi. Niet persé een thuisbroek.
Mijn meisje vandaag: jurkje van Lief!, legging van primark en een mouwloze romper van zeeman. Ps. Sorry, even hoofden draaien
Ons mannetje vandaag 3 maanden oud! Romper en spijkerbroekje van hema, shirt van Z8 en sokjes van bambino.