Hey Prinsessa, zou je mij ook willen pb'en? Vind het een geweldig blousje, ben al ff op zoek naar zoiets Voor degene die weleens bij next bestellen, hoe vallen de maten van de gewone kleertjes? Ik heb altijd van die lekkere slaappakjes voor mijn meisje en die vallen qua maat redelijk goed. Maar heb ook een jumpsuit in 6-9 maanden en die ziet er nog mega uit. Ze is nu 6,5 maand en de slaappakjes van 3-6 maanden past ze nog maar dat duurt niet heel lang meer. Wil ook wat leggings bestellen namelijk (wat zijn die goedkoop daar ) ... Zo verslavend al die babykleertjes
Dankjewel! Die legging is van Zara, is lekker gevoerd van binnen en hij was ook goedkoop! altijd mooi meegenomen haha. Jouw meisje ziet er ook weer hartstikke leuk uit! Bedankt!! Lief! Graag gedaan! geen probleem!! Wat leuk zeg, staat hem goed! Natuurlijk Je hebt pb! En Elif draagt op de foto's een grijze legging van Next, maat 62-68, die is wel echt te kort nu, dus dat was de laatste keer dat ze 'm aan had. Verder heeft ze van de Hema qua leggings maat 68 en van Zara 74 (nog wel wat ruim). Dus de volgende keer dat ik bij Next broekjes bestel zal het maat 68-74 zijn. Qua shirtjes en blousjes heeft ze van Next maat 68-74, dat zit gewoon prima! Van de Zara draagt ze qua bovenkleding maat 74, van de H&M is 68 en 74 allebei prima. Misschien dat je het zo een beetje kan vergelijken Leuk! Blousje is van Next en de legging van de Zara.
En nog een outfit van vandaag, de ander was nat van het kwijlen haha. Bekijk bijlage 405307 Bekijk bijlage 405308 Jammer van het roze rompertje
Dankjewel! Elif ziet er weer heel mooi uit. Dat witte blousje staat haar super. @Sara1988. Jij ook bedankt! Ik koop Gap meestal bij gap.eu.
Vandaag pakje van Lief! en afgelopen week een grote slabber voor het al dat gekwijl met daaronder een tshirt van Z8 en broekje van dirkje.
Nova, mooi broekje van Lief! en wat een vrolijk ventje heb je zeg! Rinske, wat een schatje. Shaantje, wat ziet ze er mooi uit. En wat zie ik in je onderschrift? Gefeliciteerd!!
@ Nova: misschien ook wel handig voor mij... Joviëlla een slabbetje om doen... Die kwijlt ook enorm... hahahahha