Sara ziet er weer leuk uit! Leuk blousje heeft ze aan! Cally, hele leuke jumpsuit en wat een haren heeft ze!
Leuk! Schattig broekje. Boomm, dankjewel! Ze heeft idd een dikke bos haar, erg mooi, maar ook erg warm nu. Tja, wie mooi wil zijn... Soeee, we zijn naar Denemarken geweest. Heerlijk weer en de kinderen (en wij) hebben genoten!
Cally: Oh klinkt lekker zeg!! Mirri: Leuke foto, schattig! Rinskeeeeh: Kleine pretletter! Sara vandaag. Inmiddels met haarknipje
Superlieve foto's allemaal weer! ❤️ Dit was mijn meisje gisteren. Shirtje van Z8 en legging van hema.
Had niet anders verwacht haha Gaat goed met N. Ontdekt met de dag meer en wordt steeds mobieler. Met de baby gaat ook alles goed! Spugen gaat de ene dag wat minder en de andere dag heb ik nergens last van, wisselt heel erg. En hoe is het met jullie?
Whaha ja sorry, Next verslaafde Hoewel ik de nieuwe collectie niet super vind! Fijn dat het goed gaat. Klimt N. mooi omhoog met de curve? Wel balen dat het spugen niet helemaal weg is. Hier gaat het goed hoor. Saar doet het super!
Haha. Fijn dat alles goed gaat! Ja, ze kruipt steeds iets verder omhoog, is echt bezig met een inhaalslag