Dankjewel Echt een heel leuk broekje van Ivy! Die heeft ze toch al eens eerder aan gehad, met omgeslagen pijpen? Toen heb ik volgens mij ook gezegd dat ik het een geweldig broekje vind. Anan, zowel het setje van gisteren als vandaag erg mooi. Een echt meisje met die mooie jurk.
Wat een lekker vrolijk setje! En wat een lief klein mannetje nog, zijn sokken zijn zelfs nog te groot
Leuke dingen en mooie foto's weer voorbij zien komen! Gister mega bestelling bij next gedaan, ik wacht in spanning af haha....
Mijn meisje vandaag! Bekijk bijlage 409548 Bekijk bijlage 409549 Zal zo eens even dit topic teruglezen
Dankjewel! Haar broers hadden ook heel veel haar, die waren al een paar keer naar de kapper geweest met 10 maanden. Nu ik een meisje met veel haar heb kan ik het eindelijk lekker laten groeien
Even heel vlug gereageerd, maar vond iedereen er weer hartstikke leuk uitzien!! Kleurtje van het shirt staat haar prachtig! Wat een mooi jurkje zeg! Ah, lekker vrolijk ding Heel leuk dit! Super leuk broekje! Alweer beeldig Dankjewel!! Het broekje komt van Next en het shirtje is van Zara. Broekje hebben ze helaas niet meer op de site staan.
Anan: Wat een leuk kleurtjes weer! YYZHU: Ze wordt idd groot ineens! Leuk hoor Boommm: Fijn om te horen Gitaartje: Lief ventje! Elif: Dag scheetje! Dat setje kun je al lang aan hè, leuk! Jij en Saar zijn al bijna 10 maanden, wowie! Sara vandaag een t-shirt en linnen broek van Next
Wat leuk weer zeg ! Ja ik zag next laatst voor het eerst. Nu zag ik er een mutsje en die wil ik zooooo graag als we nu weer een meisje verwachten haha Maar durf hem nog niet te bestellen de vk gaf aan voor 70 procent er zeker van te zijn maar we wachten liever tot we het zeker weten. Zijn de kleertjes bij next gauw uitverkocht ?
Dit jurkje heb ik gekregen. Is van de Hema, maar valt heel groot dus kan ze nu aan.... Hema valt hier trouwens sowieso groot en breed, wel jammer.