Wat draagt jouw baby vandaag? (Foto)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arian, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    En deze nog

Polo: Zara
    Spijkerbroek: H&M

Bijgevoegde bestanden:

2. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    H&M valt weer veel groter idd.
    Bij Zara heb ik verschillende ervaringen, meestal klein (maar heb n klein mannetje dus is geen probleem). Bij Z twee dingen gekocht in maat 74. Een paste perfect (die rood-wit gestreepte) en de ander veel te kort. Dus ligt ook aan t kledingstuk.

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat een gaaf broekje:)

4. mamazeyad

eerste foto: longsleeve v&d, rokje microbe, legging z8.
    tweede foto z8:)

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @mamazeyad

Ik hou zo van z8, zo leuk!

@louan
    Kan ook niet wachten tot ik hem echt kan aankleden ;)

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Vandaag helemaal in ''t HEMA'. Rokje is eigenlijk nog een beetje groot. Ze zit echt tussen 56 en 62 in... Hmm, lastig.

7. mamazeyad

tussen de 56 en 62:(:) mijn dochter is 1 maandje ouder en zit tussen de 74 en 80. hihi wel grappig die verschillen. ik wou dat mijn dochtertje ook wat minder hard groeide zodat ze kleertjes vaker dan 1/2 keer aan kan:cool::) mooi meisje hoor!!

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Leuk! De hele kast ligt hier ook vol met Z8! Ze past alleen in het meeste nog niet in, kan niet wachten tot ze de zomer collectie past.

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier Z8 polo en voor 1e keer Vingino spijkerbroek mt 68
    Heb vandaag afscheid genomen van mijn 2 Vingino spijkerbroekjes maat 62... :(
    Zo'n lekkere broekjes waren dat!!! Echt kwaliteit! :):)

Bekijk bijlage 317812

10. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

Zie veel kleertjes van z8, het eerste pakje en jasje van mijn dochtertje was van z8, na 2 keer wassen begon het al heel erg te pluizen, echt zonde. Heb ik gewoon pech gehad? Vind het nl wel leuke kleren.

Mijn dochtertje heeft vandaag een broekje van burberry aan en de rest is van de primark
    24ffeqw.jpg

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind de kwaliteit van Z8 sterk verbeterd afgelopen 2 jaar!
    Ik heb nog niks vaal of pluizig van Z8 tot nu toe.

Ik vind het erg leuk staan ook!

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Nee nooit last van gehad. Veel wat mijn oudste had kon mijn middelste ook aan nog. Alleen met de jasjes van de jongens heb ik helaas altijd pech

13. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

Mss ben ik ook wel te kritisch :) Denk dat ik dan maar eens iets ga bestellen :D

Heb even een foto gemaakt, is niet heel goed te zien op de foto.

2w4mrdt.jpg

14. mamazeyad

ik koop heel veel z8. ik vind ook dat het heel snel pluist maar ik ben gewoon verslaafd aan z8, kan gewoon niet stoppen met kopen:) ik koop het wel alleen in de sale. mijn dochter groeit erg hard en vind het zonde als ik de volle mep betaal voor iets wat ze maar een paar keer draagt. ik ben nu wel opzoek naar merken die ook leuke kleding heeft maar waar de kwaliteit iets beter van is.

leuk setje en wat een prachtige ogen heeft je dochter!:)

15. mamazeyad

dit heb ik ook heel veel. wat ik nu doe is: niet hoger dan 30 graden wassen, kleding binnenste buiten keren en in andere kleding wikkelen. zo blijft het veel langer mooi;)

16. mamazeyad

#476 mamazeyad, 10 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2013
    ik koop voor mijn zoon ook z8 maar ik heb gemerkt dat ze voor de jongens andere stof gebruiken dan voor meisjes. van mijn zoon blijft alle kleding idd mooi, is wat meer katoen. en van dochter gaat het veel sneller pluisen. vooral de onderkant van de leggings en veel jurkjes. rokjes blijven bijna allemaal mooi en sommige jurkjes zijn ook helemaal van katoen en blijven ook mooi;).

edit; heb even na gekeken; de jurkjes die niet pluizen zijn van 97% katoen. de jurkjes die wel pluizen zijn 33% katoen en de rest polyjester

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Hoe kopen jullie kleertjes van Zara? Zit hier niet in de buurt namelijk en bestellen kan alleen met creditcard als ik me niet vergis, en die heb ik niet:p

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga mij ook eens verdiepen in Zara...
    Komen leuke dingen voorbij!

19. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Heb deze ook en ook al meerdere keren gewassen maar het pluist niet

20. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

Het pakje op de foto is idd ook van 33% katoen. Dat koop ik dus dan niet meer, ik vind het zo te slordig om aan te doen :)

mamazeyad; bedankt voor de tip! warmer dan 30 graden was ik de kleertjes sowieso niet maar zal de rest eens uitproberen.

Zara is ook heel leuk, heb ik vooral voor mn oudste veel van en ik woon in maastricht dus daar koop ik het ook :)

Deel Deze Pagina