Wat een geweldige broek! Primark! Serieus? Ben er 1 X geweest maar toen zag ik niet zulke leuke broeken hangen.
Even kleren gepast voor het huwelijk van mijn broer morgen. Hemd: jbc Broek: la redoute Schoenen: next
Dankjewel!! Super leuk! Wat een lekker ventje zeg Agh, wat lief! Dankjewel!! Thank you! Wat ziet hij er leuk uit zeg!
ze draagt hier alles van next. heb alleen maar next hihi. behalve die schoentjes dan die heeft ze gekregen van opa
Ik zie weer prachtige kindjes voorbij komen. Even teveel om op te reageren, zie dat mn abo per ongeluk weg is. Dit was Sara gisteren!
Schattig! Sara heeft ook bijna alles van Next! Op de bovenstaande foto ook alles behalve de slofjes haha
Ik vind het altijd erg leuk om hier te kijken. Jullie hebben goede smaak! Ik heb vorige week voor het eerst een setje van Z8 gekocht. Dochter staat er heel erg mooi mee, dus dat moet ik toch echt eens showen
Dankjewel Soeee! En vandaag draagt ze dit: Shirt van Noppies Jeansshort van Prenatal Maillot van Prenatal Slofjes van I-wawa