Truitjes van gymp zijn erg favoriet maar koop ik alleen met flinke korting. Zijn heerlijk flexibel en gaan goed mee in de was
Is dan wel geen foto van vandaag, maar wel leuk.. (hier op pc op het werk geen hele recente fotos helaas. deze is van maand of twee, drie geleden..) Deze stijl draagt mijn zoontje het meest. Spijkerbroekje en stoer shirtje. Hier spijkerbroekje van Friendz en shirtje van Mexx. Ik ben helemaal niet merkvast en trek hem net zo graag een zeemanshirtje aan. Als het maar mooi past!
Leuke outfits weer! Super lief dat vestje! (Soms vind ik het kledingsgewijs nog jammer dat we een jongen hebben. Meisjeskleren zijn zo veel leuker!) Hier vandaag een noppies broekje en frendz truitje !
Wow dat zelfgebreide vestje is inderdaad heel erg leuk! Hier ons meisje - blauwe leggings en een shirtje met konijnen
Hihi, dankje! Ik trek mijn zoontje het liefst iets "stoers" aan. Ben ook gek op geruite bloesjes. Al vind ik bloesjes nu even iets minder handig, omdat ie op zn buik door de woonkamer schuift. Zit vast niet lekker dan, die knoopjes..haha. En af en toe een fel kleurtje, staat zo mooi bij zn ogen!
Vandaag heeft ze mijn Favo Z8 pakje aan, en voor morgen heb ik alvast de kleertjes neergelegd omdat manlief haar dan aankleed, foto's zijn van vorige week ongeveer
Leuk om zo te zien hoe iedereen de kindjes kleed! Als Maegan straks wakker is zal ik ook wel even een foto maken!
Leuke kleertjes!!!! Echt tof om te zien! Zal zo thuis ook foto maken van kleine man. Gehuld in Dirkje vandaag, beetje zomerlook