Bekijk bijlage 319775 mijn kleine meid vandaag, lekker casual met een tintje sportief! Shirt/vest/broek van de zara. En schoenen van Nike!
Bekijk bijlage 319777 Broekje had haar papa uitgedaan omdat ze gingen stoeien! Witte romper van Tommy hilfiger had het aangedaan met een strik broek van prenatal.
Legging prenatal, shirtje Zara De legging is is heel rekbaar en heel zacht, weet iemand waar ze zulke spijkerleggings nog verkopen? (Maat 68/74, deze is 62 en wordt wat strak)
Weer een handmade broekje . En ja... de hartjes zijn ondersteboven. Ik was niet helemaal wakker geloof ik... maar ach, wie zegt dat ze andersom moeten... Perfecte imperfectie Vestje is van HEMA, romper van prenatal.
lievemamatrix; jij kan een winkeltje beginnen met al die zelf gemaakte mooie broekjes!!!!! ik vind hem super leuk, en juist misschien leuker nu die hartjes anders staan, tof!
Ah thanks! Ik moest even door mijn stoffenstash heen voor ik nieuwe stoffen mag kopen van mezelf . Vandaar het aantal nieuwe broekjes . Wat een prachtige kindjes allemaal!
Nou moeh, ben ik al 3x geweest. Heb daar wel een zalmroze gekocht. Binnenkort nog maar eens kijken (weer een goede reden om naar Zara te gaan ).