Ik heb nog geen specifiek merk, wel vind ik rose heel leuk staan bij mn dochter.. En ik ben toch ook meer vn de schattige kleertjes dan van het stoere... Echt meisje-meisje
Ik ben ook echt van de meisje-meisje kleertjes. Geen stoere spijkerbroeken ofzo (al vind ik die korte broekjes voor de zomer weer wel schattig) Maar ik hou erg van roze bijvoorbeeld en ook vind ik die haarbandjes met bloem erg leuk! Ik heb die in allerlei kleuren haha Mocht ik ooit een jongetje krijgen dan zou ik juist wel voor dat stoere gaan! Van die merkblousejes en poloshirtjes
Hier wel erg fan van stoer! Vind de kleren van de H&M echt heel fijn. Ga binnenkort naar de Zara, daar eens shoppen! Ben niet zo van de 'merken'. Ik vind het vaak belachelijk duur voor iets wat ie maar zo kort aan kan. Hier vandaag een spijkerbroekje van de H&M, rompertje Hema, basic grijs shirtje Hema. Blauwe shirtje korte mouw ook van de Hema, maar de print heb ik zelf er op gemaakt.
Ik heb geen bepaald merk waar ik echt fan van ben, wij hebben vaak wel erg meisje!! maar soms met een vleugje stoer, ben niet van de spijkerbroeken (lijkt me niet fijn) dus vaak jurkjes en leggings
Bekijk bijlage 321784 spijkerbroekje van Noppies maat 56 en shirt van Lief (stoer) . Schoentjes gekregen maar zijn geen succes hihi
James ziet er top uit! En schoentjes zien er ook niet uit als succes hihi Zullen wel 20x eraf gevallen zijn?
Hier wel merkgek... Vind heeeerlijk koopjes te zoeken! Echt super leuk om te doen! Bij papa alles onder gepoept en geplast... Dus nu disney shirt aan en geen idee welke broek hahaha Verassingggggg
Vind m ook kleiner vallen.. Maar hij zit echt mooi! M'n dochtertje had m op een feestje en zag er echt super uit! Heb alleen die kleur wat jij ook geplaatst hebt.
ik ben gister helemaal vergeten een goede foto te maken heb alleen 1 met manlief erop maar die zal ik hier maar niet plaatsen Vandaag een jumpsuit van name it met daaronder een romper uit duitsland