Wauw onwijs leuk & staat haar super !! Ik heb vandaag weer geshopt in de tommy hilfiger & ralph lauren... Zal morgen eens een foto plaatsen
Thnx! Ik vind t jurkje kei schattig.. Had er ook twijfels over haha maar eenmaal aan waren de twijfels weg! Hier fototje staand
Wat een leuke foto's! Die dikkiedikkoes heb ik ook voor mn dochter. Haarband van babyhaarbandjes.nl Shirtje van lief Broek van de zeeman Rompertje en sokjes zijn gekregen. Baby van papenmambv
Aah Blemma.. wat een scheetje zeg! Super lief! Moesch.. prachtig hoe jij jouw meisje altijd kleed.. super mooi meisje om te zien! Hier vandaag niet zo speciaal. Spijkerbroekje van Ter Stal Tshirtje van Bakkaboe Vestje van H&M Zal als ze wakker is een foto van haar maken Fijne dag meiden!
ik snap het!! eenmaal aan en zo op de foto vind ik hem geweldig!!! maaar misschien ligt dat ook aan jou dochtertje leuke meid
Hier gister na het eten schone kleertjes aangedaan, en die heeft ze vandaag weer aan, dus een foto van gisteravond legging/tregging achtig iets van de zeeman, jurkje bakkaboe, jasje van Henk (geloof ik) schoentjes geen ideee, gekregen omdat mevr te kleine voetjes heeft voor normale schoentjes, dus ik krijg van iedereen babyschoentjes/slofjes
@ Moesch hij is echt super !! Hier draagt ze vandaag een polo shirt van tommy hilfiger , broekje van mexx en een Haarbandje van Zeeman.
Owwww thnx all! Super leuk om te lezen! Alle kindjes hier zien er altijd top uit!! Volgens mij allemaal shopaholics hier hahah
Wat een schattig meisje Miffy!!! Heerlijk poppetje! En wat een leuke haarbandjes! Ik ga er eentje bestellen voor bij het jurkje wat ze gaat dragen voor het trouwen van mijn zusje. Leuk! Hier ligt het popje te slapen, zal dadelijk even een foto maken. Ze is in het stoer weer . Grijze longsleeve, tuinbroekje ( driekwart ) en grijze maillot, daaronder haar all stars.
Ja gaaf he !! Bij de zeeman was 1 setje met bijpassend rompertje en broekje. Ik ben zeker shop verslaafd hahaha
Hier vandaag een spijkerbroekje van de Hema, rompertje van de Hema. Een basic grijze longsleeve van de V&D en een zelfgemaakt shirtje met korte mouw. Sokjes van Bambino.