Leuke meisjes!!!! Natas: leuk! Zelf gemaakt? Stoer!!!! Hier na alweer 1x omkleden: Lief!... blouse Lief!... worker broek Lief!... schoentjes Bed... out of bed look kapsel
Wat een stoer shirtje met die streepjescode en datum! Echt leuk gemaakt! Kyan heeft vandaag shirtje en spijkerbroekje H+M, sokjes hema, rompertje zeeman en witte puma schoenen
Ons dotje draagt vandaag een jurkje van Young dimension,legging van IKKS en sokjes van Hema! Het jurkje lijkt zwart-wit maar het is donkerblauw en de legging ook.. Bekijk bijlage 323913
Wat een mooie baby's weer! Wat doen we dat toch goed mama;s ! Hier een makkelijk dagje joggingbroek V&D, shirt H&M Jasje V&D, muts KIK
Wat een leuke meiden! En die jurkjes, schattig!! Ik weet niet meer wie het was, maar wat was dat tommy polootje super schattig!!! En de jongens zijn ook stoer gekleed! Super leuk ook dat rolling stones shirtje!!! Mijn stoere boef was vandaag in een setje van Mexx met sokjes van de Frendz en een romper van de Hema.
Ik zag Sophie de Giraf Hier nu romper lange mouwen en slaapzak Laatste nachtje in deze dikke slaapzak. Heb onderste deel slaapzak open, anders word te warm Morgen nieuwe slaapzak (deze zijn te klein en te dik haha)
Pluis: erg leuk! Leuke foto's allemaal vandaag! Hier al een paar dagen geen foto helaas, super druk geweest! Ze zag er wel leuk uit, haha Vandaag een jurkje met lange mouw van z8 met legging z8. Op het kdv een beker drinken geknoeid en daarna een longsleeve van Mexx met joggingbroekje aan. + ballerina's van shoesme
Ze zijn ook echt geweldig! Mijn dochter heeft maat 20 van haar andere schoenen. Ik had deze eerst in maat 20 en die zaten prima! maar haar tenen zaten vrij ver vooraan en ik dacht, hier kan ze maar een paar weken mee doen. Dus omgeruild voor 21, die zijn nu echt wat aan de ruime kant, maar wel nog dat ze ze aankan. Een beetje met het zicht op haar groei voor rond juli. Dus ik vind dat ze echt naar de maat vallen... Succes! Oh dochter heeft trouwens enorm smalle voeten! en deze zijn perfect voor haar.
Wat een lief meisje, Samantha! Hier Romper petit bateau Longsleeve Hema Broek retour Knal groen riempje... (Zie je nu niet) Van oma? Schoenen shoesme
Leuke meisjes!!!! Leuk die spijkerbroek mamootje! Hier Mc Gregor spijkerbroek en Another World longsleeve. Lief! Slofjes en romper van de Hema. Sokjes... geeeeeen idee... Glimlach... himself
Ik sta er ook weer op met mijn koud-weer-wandel-blosjes. Maar het gaat om het kleine meisje... Beetje een slaperig smoeltje, want ze vond het nodig om pas na de wandeling te gaan slapen en niet tijdens . Ze draagt een grijs shirtje van HEMA en een tuinbroekje met driekwart-pijpjes van ZARA + een grijs maillotje van ZARA en haar all stars. Buiten ( met een stukje van mijn vriend erop ) in de doek bij papa had ze er een vestje van HEMA over en een stippenmuts van ZARA. Vond het te koud om zonder muts te gaan.... Wat een somber weer .