Oke! Dan is het toch verschillend qua bouw van de kindjes. Mijn knul is een flinkerd (hij is ook geboren met 10 pond en 57cm haha!). Ik heb juist last dat bepaalde merken hem te krapjes zitten. Zo koop ik Noppies standaard een maat groter. Best lastig af en toe, vooral als je een nieuw merk wil uitproberen. Maar met een klein dametje heb je natuurlijk dezelfde problemen, maar dan omgekeerd!
Nu aan: pyjama en een romper. Mijn dochter is lang en slank. Bij haar is passende kleding ook lastig. Leggings en broeken zijn al snel te kort, nog voor ze mooi strak/ goed zitten.
Na diarree festijn... Grijze spijkerbroek van B-Mitch Grijze longsleeve polo van Z8 Romper van Prenatal Sokken Winnie de poeh
Waar is onze baby??? http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/922431_370433646395156_1825432491_o.jpg
Dit is van een week terug. Met het warme weer. Burberry romper samen met sloffen, maar vond het te heet.
Dankjulliewel voor de complimentjes! @HannekeG: leuk! Toen Jamie nog klein was, was ik ook gek op Stoer! @MoesCH: wat een mooi meisje! @Marenbaby: leuk dat jurkje! Staat haar erg mooi @Sax: mooi ventje @MariamZ: wat een lief jurkje! Julia draagt vandaag een setje van Benetton Baby:
Inderdaad, hier blijft denk ik 50% van de gekregen kleren ongedragen liggen omdat het te wijd is en daarvoor van der kont afzakt wat een flinkerd!!! wel in verhouding, maar jeetje!!! natuurlijk bevallen of toch keizersnede??
Heel herkenbaar probleem, maar dan voor mijn knul! Die woog bij de geboorte 3650 gram en was 53 cm, maar nu 10,5 kg en al 85 cm pffff! Net een grasspriet! Lang en dun!
Nog n leuk stoer setje van Eva, meeste via MP rokje van babyblue shirt H&M barbamamma ;D legging van de rommelmart
ff spammen hoor, dit setje vind ik zooo leuk, rokje was handgemaakt via MP, helaas al te klein inmiddels
Outfitje van de Zara! Jullie hebben wel allemaal flinke kindjes hahaha mijne zit nog in maatje 56. Maar wat een leuke kindjes!