MariamZ; mooi kindje heb je! Maar is dat rompertje niet wat te koud? Haha, ik vind het zo koud! Heb mijn dochter een romper met korte mouwen aan gedaan en een kruippakje van de h&m, foto is niet van vandaag, maar ze heeft het wel aan van vandaag
Thnx. Ja is best moeilijk kleertjes kopen. Het moeten smalle maatjes 98 zijn of die je kunt aansnoeren met elastiek of touwtjes. Ja alle 3 mijn kids zijn groot geboren. Daantje was de kleinste van de 3 bij haar geboorte geboren met 37,2 wkn. Ze zijn vooral de eerste 5 jaar erg groot. Daarna gaat het ietsjes langzamer. Maar groeien ze nog met flink stijgende lijn door. Zoon van 5,5 jr is 1m42 nu. En zoon van 13 is 1m80. Zoon van 5,5 word vaak 4,5 a 5 jr ouder geschat idd. Mijn dochtertje word vaak 2,5 jr geschat. Dik 1 jr ouder dan ze is. Soms wel lastig idd.
Wat een leuk setje Moes!!!! Mijn meisje ligt al 3 uur naast me voor pampus in het grote bed. In enkel haar romper. Het was weer 'prikjes-dag' op CB. Heeft nogal indruk gemaakt. Hier trouwens ook een lange dunne. Vandaar dat we zo stoeien met de kledingmaatjes! Vandaag gewogen en gemeten: 5600gr bij 63,5 cm. Vandaar dat 56 rompers nog passen. Ze heeft knetterlange benen!
Ah die prikjes! Zielig, lekker knuffelen dus! Haha, hier heeft mijn dochter juist hele korte benen! Ze past soms broekjes maat 56/62 nog haha, en van rompers heeft mevrouw maat 74/80, ook jurkjes en truitjes hihi
o haha, dat komt omdat ze nu vaak dingen aan heeft die ik al een keer heb geshowt en ik ben volgens mij best saai met elke keer z8. dit is vandaag. ik kom ook een keertje me zoontje showen hoor, ik hoop dat dat niet erg is. broek vingino, vestje adidas, schoenen primark.
Leuk je grote stoere zoon!!!! Staat um super!! Hier Lief! (Stoer!) spijkerbroekje Z8 trui Lekkere zachte zokjes Z8 borgvest als jasje Puma schoentjes
Mamazeyad; ik vind dat jurkje van je dochter zoooo leuk! staat haar heel goed, ik vind z8 erg leuk. En jou zoontje ziet er heel stoer uit! Super leuk die vans. Natuurlijk is dat niet erg! Lekker posten! Ik vergeet vaak een foto te maken haha, best erg.