kirases; bedankt delta; dankje. ik vergeet ook vaak een foto te maken en denk er pas aan als de kleertjes weer vies zijn. de schoentjes van mijn zoontje zijn van primark, lijken wel erg op vans maar zijn het niet
Haha, dat de kleertjes vies zijn zie je vaak niet op de foto! leuk zeg, die schoentjes, van primark dus! niet van echt te onderscheiden.
mag ik mijn meisje ook showen ookal is ze geen baby meer? hihi jullie kindjes zien dr zo leuk uit!! E. vandaag in shirt bakkaboe, rok persival eb legging lief! dr laarsjes nog even aan omdat we na het bos gingen..
Mamazeyad je kids zien dr weer leuk uit! En super die schoentjes van de primark! Honeyy leuk rokje! Vandaag weer flink geshopt dus we kunnen weer lekker combi's gaan maken haha.. Ligt t aan mij of is er dit jaar echt weinig leuks voor jongens! Neem me telkens voor alleen te gaan shoppen voor mn zoontje.. Kom ik thuis met maar 2-3 dingen voor m en voor mn dochter weer zakken vol...
dankje! leuk shoppen, heb ik al een tijdje niet meer gedaan koop nu vaak via internet. ik vind ook heel weinig voor jongens, bijna alles is disney. en de broeken zijn allemaal skinny modellen, daar houd ik echt niet van. en meisjes kleding is gewoon verslavend.
Mooie kindjes en kleertjes zie ik voorbij komen. Oudste (3jaar) vandaag naar psz in: shirt wibra Tuniek v&d Broek henk ter hoor Jongste(16 maand) Trui v&d Maillot bakkaboe Broekje c&a
Leuk!!!! Zijn papa heeft hem aangekleed vandaag! Ben trots hihi Toen we ff belde zei die: Ja Kiann heeft Lief! Spijkerbroek aan zo'n zacht shirt (z8) en sokjes. En ook puma schoentjes en nu die world (another world) spijkervestje en die point (pointer) bodywarmer Je zou hem toch knuffelen Wel daarna... (eerst goed nieuws en dan de mindere) De oudste heeft joggingpak aan... want was zo hectisch... Haha dussss die heeft joggingpak aan naar school (vind dat helemaal niks... maar ok vergeef hem, hij bracht het zo doordacht hahahaha)
Leuk allemaal weer zeg. Afgelopen dagen beetje makkelijke dagen gehad met makkelijke kleding. Nu weer een setje helemaal van de hema Oeps, kan hem niet draaien. Sorry
Ik zie veel mooie kleertjes (en kindjes) voorbij komen! Mijn meisje: vestje van h&m rokje is gebreid maar het merk weet ik zo even niet maillot + sokjes van hema
Wat leuk! dat vestje heeft mijn dochter ook maar dan in het roze! Mijn dochter is helaas ziek dus vandaag heeft ze pyama dagje dus ja foto is niet zo leuk nu!
Had de roze ook gezien bij h&m, ook leuk Beterschap met je meisje! Misschien kan je haar pyjama showen
Je ziet het niet zo goed wat die precies aan heeft.. maar vind t hem zo stoer staan haha.. Petje van h&m Spijkerbroek ook h&m En vestje heb ik gekregen..
Hier na zelf eten banaan nieuwe kleertjes an.. Oma en opa komen eten dus das wel zo netjes Polo: Gele polo van H&M (vingino polo look-a-like, maar dan geel) Spijkerbroek: Noppies stoere spijkerbroek Romper: Hema en Sokjes: Feetje Haar: Mama
Lees al een tijdje mee, maar nog nooit een foto geplaatst! Probeer nu wel af en toe een fototje te plaatsen! Bekijk bijlage 325062 Truitje van de Hema Broekje van H&M en de schoentjes van Adidas.
Sher: Wat een knap moppie! Hier de mijne in een outfit van Feetje. (Alhoewel 'feeksje' vandaag beter op haar van toepassing is.)
@MirandaV wat een dottie! En gefeliciteerd met je zwangerschap! @ en mooie meiden weer! @Kat hihihi, ja die dagen zijn er ook!