Madame had geen zin in de foto, staat er gek op, maar bij deze: Shirt: sarabanda Broekje: levis Maillot: monnalisa Schoenen: shoesme Bodywarmer: Tommy hilfiger
Julia draagt vandaag een romper en legging van de HEMA, sokjes van Bambino en een jurkje van Z8 (voor 1 euro gekocht op de vrijmarkt )
Tis er een van gisteren Truitje = gekregen, weet niet waar die vandaan komt Broekje van Prenatal Sokjes H&M
Leuk al die verschillende kleertjes zeg, ik kijk vaak mee maar laat ik nu zelf ook eens wat plaatsen van mijn stoere kerel! Hier max vandaag in zijn Cars setje.
Hier een huis dag vandaag met dit rotweer Romper: petit bateau Joggingspak oid: z8 ( trui en broek ) Sokken: Bonnie doon
Mijn mannetje vandaag een polo van VinZ&Caliber aan gedaan met daaronder een romper lange mouw van Disney en een spijkerbroek van de H&M. En mama een spijkerbroek van weet ik niet
Wat een schatjes allemaal! Mijn dochter draagt vandaag dit pakje. Geen idee waar het vandaag komt, leen kleren van schoonzus.
Wat een heerlijk topic is dit. Vandaag heeft madame een jurkje, rompertje en maillot van de Zeeman aan. Speldje heb ik ergens op een vrijmarkt gekocht, maar ik wil nog véééél meer leuke baby haarspulletjes. Oh ja, let niet op de hond, die is chagrijnig omdat ie van te voren in de regen moest lopen.
Hier ook geen baby meer, maar wil toch wel even showen Heb geen foto van vandaag, maar onderstaande heeft ze aan. 1ste foto: Broek: H&M super skinny jeans Shirt en vest: Beebielove 2e foto (van vorige week en vond ik haar zo leuk staan): Legging en bolero: H&M Jurkje/tuniekje: Kiezeltje
Bloesje Bijenkorf, trencoat burberry, broek/legging zara, schoenen zara! Pfff die schoenen zijn te klein zo jammer!