Hij zit eigenlijk precies op de goede maat eigenlijk... Heel fijne stof en zit lekker (denk ik dan ) Leggings van lief zitten haar ook niet goed, hier ook zeeman!
Ons meisje gaat ak richting maatje 80 !! Vandaag 4 boeken 74 geprobeerd. .kreeg ze amper over haar kolosslige benen !
Ja bizar zo snel ze groeien he ?! Ligt er soms ook aan welk merk kleding. .bijvoorbeeld mim pi valt erg klein daarmee zit ze in 86.
Plaats ook weer eens wat had ie gister aan..hema broekje, ducky beau polo... Heb topic wel gevolgd natuurlijk, super leuke kleertjes en baby''s voorbij zien komen
Leuk topic dit . Hier ook zo'n ventje wat erg hard groeit. Nu maat 68/74. Hangt er een beetje tussenin. Vandaag: Romper Hema Broekje Hema Shirt Molo Sokjes Little Me Straks even badderen en daarna zijn supergave pakje van Molo (streetrace).
Heeel leuk! Ik heb eigenlijk even een vraag en vooral aan de meisjes mama's.. hebben jullie ook zo'n probleem met goede schoentjes vinden? Ik vind dit zo ontzettend moeilijk. Mijn dochter kruipt nu en gaat soms staan.. en nu zie je in de winkel dus allemaal van die open schoentjes.. maar dit is zo onhandig nu.. en voor het weer hoef ik die ook nog niet aan te geven.. altijd weer een dilemma als ik nieuwe schoenen moet hebben voor me dochter.. Vroeg me af of meer moeders dit herkennen?
Dank je! Mijn meisje draagt ze nog niet maar ik zag bij prenatal wel schoentjes. Ik weet niet welke maten daar tussen zaten maar het waren wel dichte schoentjes. Om mee te staan weet ik niet echt wat je dan het beste aan kan trekken bij haar...
Hier kreeg ze haar eerste echte schoentjes pas toen ze 1,5 was en en tijd goed kon lopen. Daarvoor blote voetjes, slofjes(aapies.nl) of sokken. Eerste schoentjes van shoesme extreme flex. Heel leuke slofjes: www.aapies.nl