Wat een mooi mannetje Bloemmm!!! Wauw! Hier vandaag een pyjamadag! Pyjamaatje heb ik gekregen, maar ik denk dat het van de Primark is!
Lieffffff lievemamatrix!!!!! Leuk truitje inderdaad @Bloemmm @Alle mama's, wat dragen jullie baby's als ze gaan slapen?...ik probeer hem niet te warm aan te kleden...vandaag romper met lange mouwen en een (dunnere) hema slaapzak ... eerst had ik nog de dikke winterslaapzak... Ik heb nu dit voor het eerst, ik kan er altijd nog een dekentje overheen leggen..
J. draagt een pyjama , slaapzak en ligt dan onder een deken. als de pyjama te dik is alleen het shirt en de broek dan niet.
Supercute weer allemaal. Hier erg druk gehad daarom geen foto's kunnen schieten. Vandaag droeg ze jurkje en leggin van z8 in blauw/ wit, witte bolero van bakkaboe, witte schoentjes van ralph lauren! Sdenise hier in pyama, blote voetjes, slaapzak nu zonder mouwen en n dekentje.
Slapen: Romper korte mouw dunne pyama lange mouw en broekspijpen Middeldikke slaapzak. Overdag gewoon kleren met dekentje losjes overheen Kleren vandaag: Vandaag in Stoer! (Lief!) Groene hoody zonder mouwen Spijkerbroek Grijze lange mouw romper van HEMA Sokjes geen idee Hanekam van Mama!
Dank je, ze heeft ook echt van die grote kijkers he.. Een pyjamaatje is altijd zo heerlijk he.. hier soms ook een pyjama dagje Mijn meisje heeft 's nachts ook meestal een pyjama en slaapzak aan. Als het wat warmer is doe ik alleen het shirt aan + slaapzak. Soms alleen een romper (met lange mouw) en in haar slaapzak. Ligt er altijd net aan hoe warm/koud het is. Af en toe vind ik het nog wel lastig om te bepalen wat ze aan moet 's nachts
Akd wat een schatje Ik zit echt in een kledingcrisis met Z.! Ze is gewoon zo slank dat ze broeken maatje 62 niet past bij de buik! Ze zijn echt te groot, zakken bij wijze van spreken zo van haar billen af maar maat 56 is echt veel te kort bij de beentjes.. ze heeft dus wel de lengte nodig, maar de wijdte nog van 56... Met dit soort weer vind ik een legging eigenlijk een beetje koud... heb nu dus een legging aangegeven met sokjes eroverheen! (ziet er niet zo mooi uit, maar koude beentjes is ook niet voor de hummel...) Zijn er merken die bijv. heel smal vallen? Noppies valt volgens mij wel klein uit?
@akd wat lief zeg! @pyjama chloë slaapt in een pyjama met lange mouwen in een zomerslaapzakje. Ze heeft ook nog een dekentje, maar die is meer voor de sier. Ligt er na 10 min al weer af. @kellebel zijn dan niet broekjes met een touwtje een idee? Die kun je op gewenste breedte aantrekken
ik zou idd noppies eens proberen!. mijn meisje, heeft lange beentjes maar is niet zo breed, zei draagt dus ook noppie broekjes, perfecte lengte en sluiten mooi aan, aan de boven kant. maat 62. en van shirtjes heeft ze gewoon nog 50/56.
Slapen: pyjama, gewatteerd slaapzakje en een laken met deken. Best een koukleumpje met slapen! Vandaag heeft ze een jurkje van bampidano aan met daaronder een maillot van Bijenkorf. Helaas geen foto van vandaag!
Ow ja met slapen : Romper korte mouw, pyamashirt, en binnenste deel van de combisleeper, als het wat kouder is beide delen.