Leuk Lievemamatrix, ook zonder rokje!! Ziet er lekker zomers uit sydneys!! Leuk!! Maar hier valt de regen met bakken uit de hemel.... Deze foto is van vanmorgen! Toen lag mijn kleine draak nog in zijn pyjamaatje. Ik vind deze zoooooo schattig!! Van de Makro! Dat lekkere babykontje in dat pakje *smelt*
Leuke foto's weer meiden! Vandaag weer van alles bij elkaar gezocht Romper Zeeman Shirt Feetje Bolero V&D Rokje Hema Maillot Hema Schoentjes Shoesme Bekijk bijlage 326797
Brrr Sydneys! Is die van jouw zo'n warmbloedje? Hier een winterkindje, maar eentje die het echt warm wil hebben! Heeft ze vast van mama @Samantha: Wat een ondeugende toet!
foto het maakt niet uit wat zijn papa hem heeft aangekleed volgens mij, je zoontje staat met alles heel erg mooi
Joggingbroek mt 80 hahahaha Lief! trui mt 74 Romper mt 74/80 Dikke relaxt sokjes En de kleuren... tja... hahahaha
Hier vandaag ook aangekleed door papa. Ik was werken en was vergeten kleren klaar te leggen.... Maar moet zeggen dat hij iets leuks had uitgezocht. Heb alleen geen foto denk ik. T-shirt (zie foto, maar dan in het blauw) + rokje van Z8 (zie foto) Legging van Zeeman (grijs) Laarsjes van Shoesme (donkerblauw met glittersterren)
Ik ga het niet eens laten zien hahaha Ok ok... een deeltje... Hihi http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/477853_374179736020547_436384597_o.jpg