Aaaaah wat een poepige kindjes! Zara is leuk! Ik ben helaas nog niks leuks tegengekomen. Z8 rocks voor meisjes! Ik 5 Vingino broeken gekocht in sale... scheelt weer 200eu
Hier vandaag een joggingbroekje van de Baby-Dump en een grijs shirt van de Hema. Even relaxed want meneer heeft weer prikjes gehad...
Kiann vandaag met de schoenen van zijn papa gehad. Hij vind ze erg boeiend hahaha Spijkerbroek B-Mitch Longsleeve H&M Schoentjes Nike http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/981405_374539002651287_1087043011_o.jpg
En mijn zoontje, mag die er ook bij? Het is dan wel geen baby meer en ook een stuk lastiger een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen, maar ik wil hem graag ook even showen hij draagt sokken en romper van de Hema, een broekje van Name It en een shirt van Vingino:
Leuk andreams! ZIe ik nu een kindje met kleur en zonder kleurtje? Leuk.. ik ahd het wel leuk gevonden als zoonlief een kleurtje had (ben half anti) maar hij is echt een hollandse kaaskop met blond haar en blauwe ogen !
Hier hebben we een shirt van de V&D, broek zara en slofjes van Happy horse Die slofjes vind ik zo schattig! Nu past hij ze eindelijk