Volgens mij is mijn meisje ook wel erg groot... Tijdens de laatste controle op het cb, toen ze haar eerste prikjes kreeg dus bij 2 maanden, was ze al 62 cm en 6,4 kilo. Ze krijgt bv, ik hoef in elk geval niet te twijfelen of ze genoeg krijgt
gaat echt super snel he !! Ja ze kan nu 20-30 minuten zelf zitten als ik der op der billen zet.. rollen doet ze af en toe maar ook niet veel hoor..van buik naar rug vooral . en vorige week is ze begonnen met het oefenen van kruipen dan gaat ze op haar knieen zitten en op der armen en dan met der kont wiebelen. maar dat kan ze alleen op bed
Even een anders soort kledingfoto.. Vlak voor het aantrekken van de kleertjes hebben we altijd even een onderbroekenlol momentje. Hier met een romper uit Curaçao van mijn tante en een pyjama shirt over zijn hoofd
Knap van haar!! Ja hij wil HEEL graag rollen, maar lukt nog niet...zitten wil hij ook graag maar dat is nog zo onstabiel, dat durf ik nog niet... Jij bent trouwens ook nog jong toch? (zag ik ergens voorbij komen) Ik ook
ook lekker Jong dus !! ik vind t heerlijk Dit setje vind ik trouwens ook geweldig (mim pi ) valt alleen erg klein..dus ze past het al bijna niet meer..
Leuk he jong mama zijn?? ik ben bevallen toen ik nog net 22 was, 2 weken later werd ik 23 Hier een legging van de Zeeman en romper van V&D ze had ook een jurkje van bakkaboe er bij aan maar die is met het spelen in de tuin/zandbak maar uitgegaan
Zeker schattig !..Jammer dat ze zo snel groot worden he! Inderdaad lekker jong mijn moeder was ook jong Ik vind het ook heerlijk!
Wat leuk ook een jonge mama ! ik ben bevallen op mijn 20ste en werd zwanger toen ik 19 was. Ja J.aylin is best wel een joekel nu ruim 9kg en zn 76 cm.. ze draagt nu 74 en 80 maar sommige 74 worden alweer te klein. vooral haar onderbuik en benen word t gauw te klein Dat mim pi setje is maat 80 ..maar valt dus kleiner
Ja das best groot hihihi Hier een ukkie die met 1jaar 7.5 kilo woog en 70cm was Wij zitten nu grotendeels in 74 wat nog ruim is maar ze heeft ook nog 68 aan.....
Wow wat een leuke kids en outfits weer! Hier had mn dochtertje vandaag een blazertje van frendz aan, jurkje primark, legging zeeman, schoentjes zara, haaraccesoires lief!lifestyle. En voor de verandering ook weer s mn zoontje.. Shirtje v&d, jeans zara en schoenen all stars