Hihi als ze het straks echt niet meer pas ga ik het met pijn en moeite op Mp zetten. Heb ik vaker gedaan met bijvoorbeeld setjes van z8 en dan krijg ik er toch nog een hoop voor..zeker omdat ze het zo weinig aan gehad heeft. .de kleine.bollie hihi
Wat een schatjes allemaal!! Dit had ons mannetje afgelopen vrijdag aan toen we naar een verjaardag gingen.. hij lijkt hier al zooo groot!! Hij heeft hier een rompertje met lange mouwen aan, een hesje en spijkerbroekje.. allemaal van de Hema
Even @ alle jonge mama's Als jullie zin hebben om te kletsen, ik heb een topic geopend bij jonge mama's..
Zo en nu voel ik me ineens oud hahaha Ik was altijd overal de benjamin in... Behalve in moederschap... pfff was ik net 27 dat ik mama werd... Nu hoor ik bij oude garde hahaha Dat moment heb ik laatste weken veel, ik ben echt jong-af. Bizar he? Gaan jullie allemaal nog krijgen (wow das pas oud whahahahaha) Maar voel me nog 23
@Kirasesse 27 vind ik nog jong hoor!, als dat oud is Dan is mijn vriend namelijk bejaard die is 34.. En het is toch het belangrijkste dat je je JONG VOELT
ML is 40 Bedoel niet oud oud maar als moeder zijnde voel ik me wel oud. Had altijd gedroomt van kids voor 25e... Nu hoop ik voor 30e "klaar" te zijn... Baal daar wel van, maar alsnog blij dat ik kans gekregen heb mama worden is bijzonder Al denken vele mensen als ze me zien lopen dat oudste ook mij is hahaha Die is 5jr... dus zou ik 22jr zijn geweest