Mama worden is ook heeellllll bijzonder..en ik vind 27 een prachtige leeftijd hoor! Hiih en hoeveel kinderen wil je dan ? Jullie gaan redelijk snel weer beginnen voor een baby toch?? (aangezien ik ook meeschrijf en meelees in het kriebeltopic )
Ik verwoord het gewoon anders; Voor alle mama's die zich jong voelen . Ik heb een topic bij jonge moeders voor als jullie mee willen kletsen
Wat een lieve foto.. met dat setje van Mim-pi.. geweldig! De rest ook weer super mooie fotos.. met knappe kindjes! Ik was 24 toen ik zwanger raakte, 25 toen ik ben bevallen en nu dus 26 jaar.. (pff over 3 maandjes alweer 27)
Wat hebben jullie alweer veel foto's geplaatst! Ga het zo even bijlezen. Vanmiddag in de wandelwagen. Hij draagt een spijkerbroek van Hema, All Stars en een jasje van Just Small gekocht bij een tweedehands winkeltje. Verder draagt hij een rood shirt van Esprit met een Superman-logo. Maar ja, daar zie je op de foto niet zoveel van
Ik ook haha! Over een paar maandjes alweer 27, vrees dat ik dan echt even moet slikken. Maar voel me nog wel jong haha!
Wat een lieve kleertjes! Lijkt me erg leuk om een meisje te mogen aankleden. Ik heb ook zo'n smeerkees die alles onder het eten smeert.
Dat vond ik ook zo erg! Heb ook een traantje gelaten toen ik de maatjes 44 en 50 uit zijn kast haalde.
jaa gaat dan hard he ! de eerste 3 maanden groeide ze niet zo hard..maar vanaf 3 maanden ging het als een speer.. 62 heeft ze zo goed als overgeslagen. heb net een nieuw shirtje binnen gekregen :
dankje. sinds ik een dochter heb ben ik ook koop verslaafd geworden. alles is gewoon zo leuk. vooral die kleurtjes. haha daar kan mijn dochter ook wat van. mijn dochtertje zit nu al een maand of twee in maat 74/ 80. maat 56 heeft ze 2 weken aangekund. maat 62 ook maar 1,5 maand ongeveer. nu denk ik wel dat ze wat langer blijft in maat 74/80, tenminste dat hoop ik.
Dat gaat wel rap bij jouw dochter zeg. Mijn zoon zit nu in 74 en soms past een 80 ook wel. Maar goed, hij was ook echt een mini bij de geboorte dus het valt me nog mee. Vind het wel erg zonde om steeds die te kleine kleertjes weg te leggen. Een erg leuk shirtje trouwens
Kan het me voorstellen. Sta in de H&M en de Hema ook altijd weg te zwijmelen bij de meisjeskleren. Dat gaat echt heel hard. Mijn zoon van 9 maanden draagt dezelfde maat. Hij bleef een beetje hangen in maat 68. Die maat heeft hij 4 maanden gedragen!!! Nu heeft hij opeens een spurtje gehad dus ik denk dat maat 74 er wat sneller doorheen gaat.
ja gaat echt rap.. maarja ze is ook al 9,5 kg en 76 cm .. bij de geboortje was ze 3110 en 49 cm.. zo rap gaat t .. ik zeg altijd ze word model later met der lange benen !
Dankjewel Zeker een erg leuk broekje! Nu maar hopen op lekker weer. Die gekke foto van je zoontje in z'n romper is briljant haha!
Ik ben al lang niet bij het CB geweest dus weet niet hoeveel mijn zoon weegt maar het is geen 9.5 kilo in ieder geval. Hooguit 9 kilo denk ik. Volgens mij is hij ook wat afgevallen sinds hij meer is gaan bewegen. Hij was 5 pond bij de geboorte en zo rond de 46 cm. Ze hebben hem niet gemeten vanwege de stuitligging. Hij heeft de eerste twee weken maat 44 gedragen nog. Wel heerlijk zo'n flinke dame Ik heb echt maanden zitten wachten op die babyspekjes!
jaa vind t heerlijk alleen zo jammer dat mensen haar dik noemen...vreselijk vind ik dat. ze ligt nu bij me te slapen, is niet helemaal lekker..buikgriep of tandjes maar ze heeft veel diarree en verhoging en veel huilen