Noemen mensen haar dik? Ja je meisje is wat groter dan gemiddeld maar niet dik. Gewoon lekker babyvet Als ze straks gaat kruipen en meer gaat bewegen wordt ze zelf weer 'slanker'. Geniet nog maar lekker van dat gezellige babyvet Mijn meisje had in het begin echt een groeispurt en nu blijft ze steken in maat 68 en soms 74. Beterschap trouwens voor je meisje...
ik vind dat zo raar dat mensen een baby dik noemen of het woordje overgewicht gebruiken. ik zeg altijd ziet er lekker gezond uit! mijn beiden kindjes waren zijn trouwens flink als baby. mijn zoontje is ondertussen 3,5 en is gewoon goed gekomen, hij is gewoon normaal.
ik vind t zowieso raar , een baby van 4900 gram heeft dus bij de geboorte al eigenlijk overgewicht omdat hij of zij dan niet meer op t gemiddelde zit ? ieder kind volgt gewoon haar of zijn eigen lijntje.
Hier midden in 74 nu... Gaat snel ja! En je baby dik noemen... pffff... Noem het extra veel lief om te kussen
Kind heeft iets te missen als nood aan man is... Daarbij gaat vanzelf eraf als ze lopen!!! Lekker genieten van knotsknietjes en spekarmpjes en hamsterwangetjes Die mensen zijn gewoon jaloers dat hun die heeeeeeerlijke dingen niet hadden om te kussen
Het is nooit goed maar je moet je er niets van aantrekken. Je meisje ziet er super uit. Bij mijn zoon zeggen ze vaak dat hij jonger lijkt en klein is en blablabla. Men heeft altijd wel commentaar. Gewoon laten gaan en genieten van je baby!
een baby dik??? hmmm vroeger noemde ze dat gezond, hollandse welvaart mensen zeggen toch altijd verkeerde dingen hoor!!! niet zoveel van aantrekken (makkelijker gezegd dan gedaan) ik heb ook al rare dingen gehoord omdat die van ons zo klein was, zelfd een keer: geef je der wel eten!! mensen zeggen dingen zonder er bij natedenken en het komt eropneer dat het nooit goed is!!
Tja... net zoals doorslapen, zitten, omrollen etc etc... Je moet aan dingen voldoen wil je als super gezien worden... Nou whatever, ja toch
Mooie setjes zie ik weer voorbij komen. Wat leuk allemaal jonge moeders! Ik was 23 toen ik zwanger was van L., inmiddels 25. Ga jullie topic ook even opzoeken, lijkt me gezellig!
Gisteren een rood jurkje met witte stippeltjes en een korte mouw. H&M rood vestje met lange mouwen. H&M en een witte mailloot, volgens mij zeeman of hema.
Love Z8!!! Super cute! Hier spijkerbroek van B-Mitch en polo van Vingino Hanekammetje van mama Speeltje van Sophie de Giraf http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/967306_376760912429096_1571567207_o.jpg
Dat rokje is leuk he! die heb ik ook en ook in het grijs. Gister had mijn meisje deze aan van z8 Joelle ls jurkje Grijs melee - Jurkjes met de witte legging van z8 vandaag heeft ze deze aan Elise joggingbroek Grijs melee - Joggingbroeken met dit een wit shirtje uit de new born collectie van Z8