dankje ik vind jou kindje ook een scheetje. volgens mij ben jij net zo verslaafd aan z8 als mij. voor mijn zoon koop ik wel iets minder maar vind de kleurtjes daar zo saai.
Dat vind ik ook, heb voor mijn zoontje veel Vingino, dat vindt zijn Italiaanse papa vooral ook erg leuk maar voor meisjes vind ik Z8 zo super, zou zo de hele collectie voor haar willen kopen...
vingino vind ik ook heel mooi, had ik gisteren in mn handen maar die was 30euro, vond ik voor mezelf wat te duurt :x ik zocht een shirt met lange mouwen en daar vond ik hem te duur voor, wie weet ik het volgende week 25graden en dan zit ik met dat shirtje
Hier ook Vingino fan! Heb al broeken in 80 en 86... Handig die aanbiedingen Heb enkel geen broek in 74... hmmm....
Hier ook Z8 vandaag! Met een legging van de H&M die bij toeval perfect matcht met het rose in haar jurkje en eronder haar roze all stars... Z8 is helemaal super.. Moet me iedere keer weer inhouden om die dagaanbieding niet te kopen, of uberhaupt te bestellen. Wacht vaak ook tot de uitverkoop en koop dan al dingen vooruit voor het volgende seizoen. Ben blij dat ze nu op deze leeftijd in ieder geval wat langer er mee doet, al is dat natuurlijk minder reden om weer wat nieuws te kopen!! Vanmiddag nog 2 super stoere spijkerbroeken gekocht bij Name-It en nog even geshopt bij de V&D... heel slecht, manlief doet me wat Super schattig al die lieve kindjes...
haha jaa dat dacht ik ook Eden.. maar het blijft leuk en het is gewoon mooi spul zelfde geld voor z8.
Dat weet ik, maar toch vindt papa het geweldig haha... Al die Italiaanse vlaggetjes, plaatsnamen en teksten
ik had laatst een broek van vingino maat 86 (maat 1)!!! en deze dat gewoon als nog krap aan de bovenkant..heb hem dus maar op mp gegooid want ze heeft hem nooit aangehad
miffy mooi! haha ik vraag me af naar wat ze wil kijken giraffe! dat gezichtje is geld waard, echt zo van "ooo oowww slaapzakje aan? ik dacht het niet mama! eerst knuffelennnnn en een speentje daar,...in mijn mondje!"
haha ja klopt ! maar speen eruit voor de foto he ! hihi ze ligt er nu in met een slaapzak en speen. mama is cupcake fan dus ze slaapt in een cupcake pyjama met een cupcake slaapzak onder een cupcake deken..arm kind
@Giraffe ZO schattig Hier hadden we vandaag een zara overhemd, witte romper van petit en een spijkerbroekje van de zeeman.. Maar geen foto, hij ligt al bijna te slapen
is jou man italiaans leuk! mijn man heef 10 jaar in italie gewoond en ik 1 jaar ik koop voor mijn zoontje ook meer vingino.