Mijn jongste Jasje en blousje van Ralph Lauren, broek van H&M en schoenen van All Stars. (oudste heeft ook deze stijl kleding) Wat een leuke foto's staan hier tussen! Vooral heel veel leuke meisjeskleding!! Het is dat ik geen meisje heb anders wist ik het wel haha
Is dat een oud duitse herder??? Of een LSH? Wij hebben namelijk een oud duitse herder en die zijn zo leuk met kindjes! Super schattig dat hij z'n bal komt brengen... Gisteren super gave schoenen gekocht voor m'n meisje, eigenlijk al voor het najaar Roze Shoesme veterschoenen UR3611389B - Roze Shoesme veterschoenen UR3611389B online kopen bij Omoda Schoenen Verder droeg ze vandaag een baggy jeans van Name-It met een T-shirt van Z8 (hoe kan het ook anders ) en haar roze all stars...
Bekijk bijlage 329416 Bekijk bijlage 329417 Legging en shirtje van Zeeman en Jilet van H&M Schoentjes van Timberland
Wat een leuke kleertjes en kindjes zie ik toch! dochtertje vandaag in, rompertje kruidvat, bolerotje bakkaboe broekje lief! na het spugen kreeg ze een roze vestje van de hema aan
leuke setjes weer gezien! Dat neon jurkje .. echt heel mooi! Hier vandaag: Romper Zeeman Spijkerjurkje Name It Legging Hema Bekijk bijlage 329441
Hier een shirtje van de hema die bedrukt is met de tekst: klein monstertje en logo van monster energie broekje van hans textiel en legging zeeman (had ze aan omdat we gingen fietsen) heerlijk relaxt met papa liggen
leuke foto's miffy 2 relaxte baby's thuis, heerlijk hier op dit moment romper hema shirt hema T-shirt mexx broekje mexx straks gaan de shirtjes uit, die met lange mouwen zal te warm zijn en die met korte mouwen te frisjes dus dan word het waarschijnlijk een iets warmer t-shirtje maar om dadelijk te wandelen is dit nog goed
Hier korte broek Pointer en hemdshirt van uhmmmm vergeten... Mouwloze romper Woezel & Pip Sandaaltjes Nike aan en klaar... Heb echt mega warmte kleun als ik de kleren hier voorbij zie komen!!! Als ik nu lange mouw aan doe of lange broek drupt het zweet van hem af...
Hier draagt ze een petit bateau romper Shirt en short van Tommy hilfiger Maillot (gaat straks uit) van lief Schoenen van all stars