hihi vandaag shirtje van de hema en broekje van zara..maar die staat niet op de foto.. en raad eens wat ik heb gegeten ?!
Hier Shirt Mc Gregor Broek Another World Sokjes geeeen idee Zitkunsten van zichzelf https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/977438_380767225361798_1909537181_o.jpg
Foto is van vrijdag maar heb geen recentere Romper van H&M Jurkje Bertus ten Hoor panty van winkeltje hier in t dorp
Foto van vorige week.. Shirtje van V&D Rokje & legging Bakkaboe Schoentjes Pinocchio Bekijk bijlage 330686
Een chill-outfitje... Shirt ZARA, pofbroek V&D Nijntje, maillot HEMA, schoentjes Baby Dutch. En tegen mijn principes in zitten we samen in het grote bed Zappelin te kijken. 'Bruine beer in het blauwe huis'. Ik lach me een ongeluk!!! Ik ben een beetje ziekig en volgens mij krijgt T.hirza een boventand... Lekker chillen dus maar vandaag!
Dat is vroeg mama Trix! Een boven tandje! J.olie heeft ook eerst boven tandjes gekregen trouwens (ze heeft nog geen eens onder tandjes haha), wel pas rond 8 maanden.. Lekker chillen dus!, en leuke outfitjes! Mijn dochter vandaag; Vestje h&m Jurkje zara Legging h&m sokjes h&m
Leuke outfits allemaal! Roos vandaag: Jumpsuit: Bakkaboe Bolero: Zeeman (alleen aangehad voor de foto,was te warm ) Sokjes: Action Romper: Hema Schoentjes: Pinocchio Bekijk bijlage 330783
Dames! Leuke outfits en kindjes weer De start van de sale van Zara is met een week vooruit geschoven. Ik mag helaas niet bekend maken wanneer, maar zeer snel!!! Ben je echt te nieuwsgierig omdat je erop zit te wachten kun je me altijd een pb sturen. P.S Zara Amsterdam gaat dicht voor een verbouwing, de winkel wordt mega groot. Klanten kunnen altijd terecht bij de dichtstbijzijnde winkel Amstelveen, Almere en Hoofddorp