Ik lees elke dag wel even in dit topic. Altijd leuk om die leuke goedgeklede kindjes te zien Ik dacht laat ik zelf ook een meedoen. Mijn zoon draagt vandaag een T-shirt van just small, broekje van Hema en sandalen van bobbi shoes. http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-JR7QLOC6.jpg
Delta: superleuk! Allemaal weer mooie kindjes! Mag ik vandaag mijn kleutertje even showen? Hij draagt een blouse van Tommy Hilfiger, een broek van Blue Rebel en All Stars:
Andreams, wat een knapperd en super leuk gekleed, ik had het mijn zoon zo aan kunnen trekken. Kom je hem vaker showen?
Dankjewel! Ik wil hem graag vaker showen , al is het natuurlijk geen baby/dreumes meer. Ik zou het ook wel leuk vinden om meer oudere kindjes te zien!
Geweldige kleding andreams! Zo hoop ik mijn knul ook over een tijdje te kleden! Vind het namelijk superrr leuk, maar wel echt voor wat oudere kindjes! Vooral met zo'n stoere riem erbij. Super!
Ben met voorgaande eens! Ziet er top uit Andreams! En vaker foto's posten! Van mij mag dit topic tot 10jr worden ofzo
Dankjewel andreams; jou zoontje en dochter natuurlijk, zien er altijd leuk uit! Heel leuk die broek zo en dat blousje en die stoere all stars eronder
Dochter draagt vandaag het volgende: Romper: Hema (met Takkie, moet ze heel hard om lachen als je dat zegt) Jurkje: Z8 Legging: Lief! Lifestyle en blote voeten van haar zelf omdat ze haar sokken steeds uitschopt..
Superleuk! Heb je de sokjes van Bambino (kruidvat) al eens geprobeerd? Die krijgt ze vast niet uit! Mamootje: erg leuk!
Wij zijn op vakantie.. Vandaag dragen de kids het volgende. Beide shirt en short van de primark. Sandaaltjes dochter van de v&d en zoobtjw blauwe all stars
Zelfs die krijgt ze uit, het kost wat meer moeite maar het lukt Als ze slofjes aanheeft gaat het vaak wel goed maar ik kan maar geen leuke vinden in die hele kleine maatjes (of je betaalt de hoofdprijs..)
Ook van mij hoeft dit topic niet alleen over baby's te gaan hoor.. Mijn dochter is ook al geen baby meer.. en vind het leuk om te zien hoe anderen hun kindjes kleden Andreams: wat een knappe kindjes heb je zeg! frendz heeft ook best leuke kleding he ? Nog veel meer leuke setjes gezien.. ik vergeet alleen steeds de namen haha.. Hier vandaag : Romper Zeeman Jumpsuit Wibra Bolero Wibra De bolero is maatje 62..maar past nog steeds whaha.. Bekijk bijlage 330995