wat een leuke foto's weer hier niks speciaals, romper en shirt maar ik vind de foto zo leuk, echt zo van "en wat moet jij nu weer?"
Ik vind Dylan echt geweldig!! Moet je niet heel vaak om dat heerlijke snoetje lachen? Wat een scheet!
oooo jawel hoor, vanochtend hield ik het niet meer, hij liet een boer maar echt een boer zoals die volwassen venten dat kunnen! dylan schrok zich een ongeluk! heel dat lijfje vloog de lucht in ik vind jou meisje ook echt geweldig hoor, ik ben niet zo voor de meisjeskleren maar als ik een meisje had dan nam ik jou toch ook als voorbeeld, vind door dit topic, ook door de andere meisjes de kleding steeds leuker worden je meisje heeft ook zo een lief koppeke, te schattig
hier droeg ze vandaag een tuinbroek van vingino en een polo van tommy hilfiger. ik hou van tuinbroeken hihi
Mega cool!!! Love Vingino ♥♥ Hier shirt van Vingino en broek met bretels van H&M https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1026225_383395338432320_1356805354_o.jpg
Wat een leuke kindjes en kleding is er vandaag weer gepost! Vandaag is Luc helemaal gehuld in beebielove (behalve de romper van hema)
leuk! nu romper, slaapzak en speentje vandaag gekregen van papa! natuurlijk staat daar "papa is the best" op tijd voor slaapje te doen