Welke Mama werkt ook alweer in de Zara en kan mij vertellen wanneer zara sale heeft ? Of als een andere mama het toevallig al weet.
Dochter vandaag in een jumpsuit van Zara en sandalen van Kipling. Beetje een droevig gezichtje... Ze was wel blij hoor, ze was net wakker
Leuke jumpsuit!! Hier een romper van Hema, jurkje van Benetton en katoenen pobroekje onder het jurkje ook van benetton.
Wat een prachtige kindjes heb ik voorbij zien komen! En wat heeft de Zara leuke kleertjes Robin heeft vandaag een van mijn moeder gekregen pakje van de Babyclub aan. Ietwat te groot, maar het wordt tenslotte niet elke dag zo warm als vandaag
Lina heeft vandaag een romper van de zeeman en een jurkje van van wibra aan en als het echt warm word vanmiddag dan gaat het rompertje uit.
het is vandaag romper dag gok ik hier ligt madam op bed maar straks alleen romper of een zomer jurkje eroverheen
oo thx, is ook een antwoord op iets wat ik me afvroeg,kmoet naar de ah en ik was aan het denken of hij persé een romper aan moet voor dat half uurtje of dat een shirt en broekje goed genoeg waren ik neem wel een dekentje mee want daar zal het wel koud zijn haha
en naar de winkel draagt hij een oilily t-shirt hema romper zonder mouw legging van de hema (heb een paar van die meisjes leggings gekocht die zijn tenmiste niet zo dik, haha de grijze een paar maten groter staat prima bij jongens) haha zo te zien aan zijn handjes wil hij 'mama toe' (L).
Wat een mooi rood bolletje!! Wauw!! @ Sydneys: Ik heb het brilletje gekocht bij de Prenatal. Zit een zachte band om met klittenband. Ze liet 'm gelijk op het vond het maar wat mooi en handig dat ze nu gewoon zonder te knijpen om zich heen kon kijken . Een succes dus!