Wat draagt jouw meisje(1 jaar) met kerst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamav2boefies, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Kleden jullie je meisje rond kerst ook anders dan normaal?
    Een nette jurk aan ofzo?
    Vind het wel leuk om ons meisje netjes aan te kleden met kerst maar ben op dit moment zo inspiratieloos dus ik zeg show de mooie kleren van je meisje :D

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ons meisje draagt een tulen rokje, met een roze shirtje met glitters en roze maillotjes ;)

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst naar baby en dreumes.

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mijn meisje draagt met kerst dit jurkje van h en m met een cremewitte langemouwromper met kraagje en cremewitte maillot. En wil nog op zoek naar zwarte lakschoentjes

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik wil dit jaar wel voor een leuk, wat sjieker, jurkje gaan maar niet iets waarmee ze de rest van het jaar voor schut loopt omdat het 'too much'' is.

Was me aan het bedenken wat ze afgelopen jaar aan had maar ik weet het gewoon niet meer :$. Niets speciaals voor gekocht iig. Gewoon netjes.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb dezelfde :D We zullen vast niet de enige zijn.. Zo'n schattig setje!

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn meisje is nog geen 1, maar wel bijna 10 maanden met kerst. Maar zij draagt gewoon iets wat lekker zit. Ze krijgt er toch weinig van mee en ik wil dat ze lekker rond kruipt. Vind het wel heel schattig die jurkjes, maar dat past echt niet bij mijn meisje.

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mijn dochter is dan nog geen 1 maar 10 maanden rond kerst. Maar ze krijgt een zwart tule rokje aan met een longsleeve en een zwart zilveren bolero. Setje van de wibra.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Oeh, schattig! Denk dat ik vandaag eens bij H&M ga kijken of ik dat setje kan vinden :D

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Gevonden :D Ik heb er nog een cremekleurig rompertje met ange mouwen + kraagje bijgekocht.

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat een schattig setje!

Hier is ze dan 8 maanden en ik heb een cremekleurige langemouwenromper met kraagje gekregen met daaroverheen een jurkje met panterprint en dan een cremekleurige maillot (alles H&M, maar kan het niet vinden op de site). Ik zou het zelf niet snel hebben uitgekozen, maar voor de feestdagen is het toch wel leuk.

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik ga me er eens in verdiepen heb nog geen idee... ( zoekt inspiratie)

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ze hebben nu bij de zeeman tulejurkjes!! 6 euro!
    heb zwarte moet roze glitter bolero (5 euro)

15. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Echt super lief misschien dat ik vandaag ook maar ff de H&M binnen loop ;)

16. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn meisje draagt dan een rood tule rokje (met wat glitters en een strikje) met een rood shirtje erboven (allebei van de v&d) en een zwarte glitter legging + zwart glitter bolero met lange mouwtjes (bakkaboe).

17. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik vond het zonde om veel uit te geven maar wilde wel iets echt feestelijks. Heb via mp een paars merkjurkje met op het bovenstuk glittersteentjes gekocht, collectie van vorig jaar. €6,50 incl verzendkosten en ziet er splinternieuw uit.

Deel Deze Pagina