Zoals ik net al typte, ze wil vandaag niet echt op de foto. Ze heeft een jurkje aan van de Primark en een skinny jeans van de H&M
Ja hij is nu een slank manneke. De bijnaam blijft gewoon plakken omdat hij heel lang een bolleke is geweest
Leuke kleertjes en kinderen! Hier de haren nog los, hebben ze normaal eigenlijk nooit maar kwamen net uit de douche. Alles gesponsord by Zara.
Ahh wat schattig! En wat leuk om sommige kindjes uit het baby en dreumes gedeelte weer terug te zien ! Hier wat outfit van mijn dochter. Momenteel alleen luier aan, want mevrouw wil in bad . Bekijk bijlage 492367 Bekijk bijlage 492368 Alvast wat van de lente/zomer kleertjes gepast. Eerste foto setje z8, tweede foto sylvian heach en zara.
En nog twee foto's van afgelopen week; Bekijk bijlage 492369 Bekijk bijlage 492371 Eerste foto baby gymp & ariana dee Tweede foto le chic
Twee outfits van mijn dochter. Niet van vandaag . Wat zie ik mooie kindjes en outfits voorbij komen 😍 Sara ken ik natuurlijk al, mooi als altijd ♡. Mamavaneenpopje, wat een leuke smaak heb je!
Wat een prachtige kindjes. Leuk want in las altijd mee bij het babygedeelte (en deelde heel af en toe ook een foto) Saartje ziet er weer prachtig uit, als altijd. Mamavanpopje. Wauw, dat roze setje! Ben verliefd, super leuk! Hier zien de meiden er echt niet uit vandaag. Vriend kleed ze momenteel aan en die laat ze zelf kiezen Gevolg is dus dat ze in maillots, t-shirts en laarsjes lopen..
Dankje!! Ahh dat snuutje, haha grappig! Wat leuk zeg! Wauw, wat ziet ze er weer beeldig uit! Vooral dat roze setje is helemaal mijn ding, erg leuk Z8 staat I. echt zó leuk, love it! Hahaha ahhh, nah ze hebben iig kleren aan, laten we het dan daarop houden Tnxxx!