Wat draagt jouw peuter/kleuter? Foto topic

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door soeee, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oooh mamavaneenpopje, ik ben echt verliefd op dat jurkje!!:)

2. soeee

soeee Niet meer actief

Sara in haar favo outfit! ♡ Gilet van de Primark, jurk en legging H&M, laarzen Shoesme en ketting + armband Primark..

3. mumija

mumija Niet meer actief

Wat een leuk topic dit!
    Ik wil ook graag mee doen, alleen heb ik wel een jongen haha.
    Dit is Tim vandaag:

Bekijk bijlage 492798

Sorry, krijg alleen de foto niet gedraaid.

4. maliro

maliro Niet meer actief

Jurkje van zara
    Maillot Disney uit een outletwinkel
    Schoenen scapino geloof ik

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Mamavaneenpopje, wat een mooi jurkje zeg!!!!
    Saartje, je ziet er weer beeldig uit. Beide outfits zijn helemaal mijn smaak.
    Maliro, leuk jurkje, apart met die kraag!
    Hoi Tim, leuk shirt!
    Vandaag een simpele outfit, die trui heeft ze bijna nooit aan...trui is van Charles Vögele en donkerblauwe skinny jeans van H&M.
    image.jpg

6. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn net 4 jarige kleutermeisje heeft dit gisteren even aangehad zonder legging en buiten met legging.
    Haar nieuwe z8 setje :)

7. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

En mijn jongere dametje ook hetzelfde setje :)

8. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Zo leuk heel veel kindjes uit het baby/dreumes topic weer te zien. Wat zijn ze allemaal groot geworden en hun mama's hebben nog steeds een goede smaak :)

Soee, Sara is nog steeds zo'n popje om te zien, ook al is ze groot geworden.
    Sdonya, prachtig setje heeft je dochter vandaag aan.
    Mamavaneenpopje, ik ben helemaal weg van het setje van lechic van een paar dagen geleden. Geweldig die kleuren.
    Zara, Carmen al bijna 3! En wat heeft ze mooie krullen.

Ik dacht ook even wat foto's te plaatsen, maar ik heb maar 1 foto van dochter op m'n telefoon staan die geschikt is. Is van ruim een maand geleden. Broek name it, vestje tumble 'n dry en shirtje van quapi.
    Bekijk bijlage 492826

9. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Wat een mooi koppie heeft jouw dochter!

10. soeee

soeee Niet meer actief

Ik reageer vanmiddag even op jullie allemaal hoor! Even snel d'r outfit showen, gewoon simpel vandaag :) Vest van de H&M, shirt nog van afgelopen zomer van de Primark, jeans H&M en schoenen Nike Air Force one..

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Bekijk bijlage 492937
    Vandaag een trui van vorige winter, C&A. Shorts van Zara en kabelmaillot van H&M.

Lovemykids, schattig allebei hetzelfde aan!
    Cally, wat is jouw meisje groot geworden, knapperdje zeg!
    Soeee, waar is haar hoofd?? 😂

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Leuk jurkje mamavaneenpopje, mijn dochter heeft die ook ;).

Soe, wat is er met Sara haar hoofd gebeurd 😂 simpel maar leuk!

Wat een leuk meisje Zara 75!

En de andere kindjes zijn ook erg leuk! Sdonya, ik vind jouw kledingstijl ook erg leuk! Vrolijke kleurtjes.

Mijn dochter draagt vandaag een shirtje van de hema en broek van de Primark.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Pyjama van next direct. Hij verstopte zich :D

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Broek van jbc en longsleeve van name it.
    de broeken van jbc vind ik eigenlijk niks. Ik vind ze te laag waardoor je kans hebt op bilspleten :p maar eronder heeft hij een hemdje van name it aan dus je ziet niks. Ik ga er toch niet meer winkelen, vind het allemaal te volwassen.

15. soeee

soeee Niet meer actief

Schattig hoor :)

Echt leuk hè, dat jurkje! Wil hem ook graag, maar kan hem niet meer vinden :(

Ohhh wat een lief gezichtje heeft hij ♡ En hij ziet er lekker stoer uit!

Haha die handjes in haar zij, grappig :)

Ik had je al gezien op fb mooie C. :D Leuk hoor. All Stars trouwens niet meer gevonden? :p

Ahhh zo leuk! ♡♡♡ Wat een grote meiden heb je, heel lief zo samen!

Ik hoopte je hier al terug te zien, super leuk! Jouw dochter is ook zo groot geworden en ze ziet er nog steeds zo beeldig uit :)

Ook heel leuk dit! Hahaha ja Saar wilde niet op de foto, omdat ze niet wilde lachen zei ze. Dus mocht alleen een foto maken als haar hoofd er niet op stond :p

Gekke Saar hè :p Nogmaals heel leuk knappe meid!

Hij ziet er leuk uit hoor! Maar wel irritant dat die broek zo laag zit ja :)

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha soeee ik krijg hem niet meer omhoog. De broek past maar nipt en toch zakt die altijd naar beneden. Heb 3 broeken van jbc en alle 3 zijn zo. Ook toen de broek nog wat te groot was.
    en je ziet het op de foto. Meneertje is een beetje lenig dus hij moet soepelere broeken hebben :D.

Wat een werk iedereen taggen! Ik zou daar een uur mee bezig zijn. Knap! :D:)

17. soeee

soeee Niet meer actief

Haha vervelende broeken dus voor hem. Lekker van die jeansjoggings dan, Next heeft daar wel fijne van. En de H&M heeft ook een fijne, maar weet niet of dat jouw stijl is :)

Haha valt mee hoor, lijkt veel werk. Maar gezien ik alles op m'n telefoon doe, is het vervelender om steeds terug te moeten scrollen naar boven en dan bijtypen. Ik vergeet namelijk altijd de helft :p

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

M; schoentjes, legging en shirtje van Next, rokje van Jottum, blazer van Tommy Hilfiger.
    N; broek Noppies, jas Lief!, shirtje en vestje van Zara - maar die zie je niet haha.

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Leuk weer allemaal en leuk jou mooie grote meisje ook weer eens te zien @Lovemykids4 :)

Zoontje nu, klaar voor de judoles :D

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

#100 Boommm, 27 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2016
    Stoere vent Marrianne!

En de jongste. Broekje en shirtje van Noppies en vestje van Tommy Hilfiger.

Deel Deze Pagina