Wat draagt jouw peuter/kleuter? Foto topic

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door soeee, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Aaah schattig Marianne!!!
    Boommm leuke jasjes! Zat me net te bedenken dat ik retejaloers op je ben, las dat je in Londen woont. Jij kan gewoon zo een Next winkel binnenstappen!!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha jaaaa klopt. En de winkels zijn super groot, hebben ook een hele leuke Home collectie. Om je jaloezie nog wat erger te maken hahaha.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    received_568465396652159.jpeg_edited_101.jpg

Mijn Carmpje vandaag, t shirt en jeansjasje van Charles Vögele, shorts van Zara en maillot van H&M.
    M'n kleine modelletje 😍, nou ja, bijna dan...moest haar omkopen met een 🍩 donut. 😂🙈🙊

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Soeee, die Allstars zijn pleiten, helaas!!! Was echt boos op ml, ze waren nog zo goed als nieuw. 😢😢

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mooi weer dames! 😍
    Ik heb je oudsten gemist Boommm, jammer :)

Mijn dochter vandaag.
    Trui Z8, rokje van Nijntje en legging Zeeman.

6. mamavaneenpopje

mamavaneenpopje Actief lid

15 feb 2014
    254
    203
    43
    Vrouw
    Bailief wat ziet ze er leuk uit! Ook z8 fan haha :p. Zara75 ook weer super en dat omkopen hoort er soms bij ;)! Marianne leuk zo 's ochtends sporten hé :). Ben ook net terug met mijn meisje. Die danst iedere zaterdagochtend! Dit had ze vanochtend aan naar de dansles;

Bekijk bijlage 493051

7. mumija

mumija Niet meer actief

Leuke foto's weer dames! Wat hebben jullie knappe dochters haha!
    En de zoon van Marianne zo leuk met zijn judopak! Ik zal van de week ook een foto plaatsen van Tim met zijn voetbalkleren.
    Dit is hij vandaag met name-it:

Bekijk bijlage 493064

8. soeee

soeee Niet meer actief

Booomm: Heb M. en N. gemist, jammer!! Maar je kleine meid ziet er iig schattig uit :) Ik ben net als Zara ook jaloeeers dat je zo bij Next naar binnen kunt wandelen :p

MMarianne: Haha ahh stoertje!

Zara: Wat ziet C. er weer cute uit! Hahaha omkopen, die ken ik 😂 Ahhh jammer van de schoenen! Dan maar zelf bestellen in het voorjaar.

Mamavaneenpopje: Heel leuk weer! Wel koud steeds zo zonder jas :p Wat voor dansen zit ze op?

Bailief: Heel mooi lieve meid! Ik had het vanmorgen al mogen bewonderen, maar doe het graag nog een keer :)

Mumija: Stoer hoor, knap ventje heb je!

Weer een onthoofde foto, maar ze keek zo raar haha. Dit hebben we net gekocht bij Shoeby. Eens iets totaaaal anders, even uit m'n comfortzone moeten stappen, maar vind het haar wel leuk staan :) Ze krijgt dit vanmiddag aan want dan hebben we een verjaardag. Maar wel met andere schoenen ;)

9. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Mooi Soeee! Ik hou wel van die kleuren.
    Mamavaneenpopje, wat een leuk broekje. Waar is die van?
    Zara, wat heeft ze haar haar leuk! Zoiets lukt mij nou nooit. En dochter werkt de laatste tijd ook niet zo goed mee. Vaak worden de elastiekjes er snel uit getrokken ;)
    Boommm, wat ziet je kleine meid er schattig uit. Hoe gaat het nu met een kleintje erbij? De oudsten zijn ook nog klein natuurlijk.
    Sydneys, hij is echt wel lenig. Ik moest echt even goed naar de foto kijken :D
    Bailief, mooi!
    Mmarianne, stoere vent. Mijn middelste is ook van december 2011 en heeft dezelfde naam als jouw zoon :)
    Mumija, wat ziet hij er leuk uit. Mooi ventje.

10. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
  11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Oh, Cally wat leuk om jouw meisje weer eens te zien!! Wat lijkt ze groot zeg, en lange haartjes! Mooi :D

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
  13. catha

catha Lid

30 jun 2011
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Leuk topic !!
    Wat een leuke kleding😊

Hier....

Top - S . Oliver
    Rok - Wibra
    Legging - Wibra
    Ketting - Wibra

14. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Dankjewel! Ze is denk ik rond de 89 cm, vrij gemiddeld volgens mij :)
    Ook heel leuk om E. weer te zien, wat heeft ze prachtige krullen, om jaloers op te worden! En nog steeds zo mooi gekleed, mooie dame.

15. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Hierbij mijn dochter vandaag. Ze wilde perse iets aan van haar voorjaar/zomer kleding. We blijven vandaag thuis dus kan het zo wel :D

16. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

En deze foto's zijn van de week. Het zomersetje moest ze even passen, kon het anders nog ruilen.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gisteren weer alles van jbc. Die broek krijg ik hem niet aan. Die doet oma hem aan als hij daar is, ik ben daar 10 minuten mee bezig :p
    hij heeft redelijk wat van jbc maar zoals ik in het vorig bericht al typte, dat was de eerst en laatste keer dat ik daar ben gaan shoppen. Het is dat oma mee ging dat we er hebben gewinkeld :p ik vind het wel mooi hoor maar niet waauw en te stug.

18. maliro

maliro Niet meer actief

Mijn dochter heeft zichzelf aangekleed vandaag.
    Haar vieze prinsessen jurk (alie express) en dr elsa-vlechtje. Kind voelt zich helemaal mooi. Straks maar even wat anders aan ;)

Deel Deze Pagina