Mumija wat ziet hij er leuk uit vandaag! Vind die kleur groen ook zo mooi! Niekepiek wat zien jou meisjes er leuk uit! Super die haren ook zo! Zara75 ze ziet er weer leuk uit! Wat een enig jurkje . Mijn meisje had vandaag dit aan. Foto is van 3 weken geleden op centerparcs. Jumpsuit is van noppies, schoenen bunnies. Bekijk bijlage 493345
Niekepiek, wat een leuke meiden! En mooie vitaartrui hoor Mumija, mooie outfit. Zara, schattig jurkje. Heerlijk hè, die eigenwijze peuters Mamavsneenpopje, ook dit weer erg leuk.
Geweldige jumpsuit @mamavaneenpopje en nog een stoere vent, Tim Sinds zoontje met papa naar de motorbeurs is geweest wil ie alleen nog maar motorkleren aan en laat ie nou nog een motorshirt in de kast hebben liggen (is trouwens water op z'n shirt) :
Hahaha..stoer hè. Hier een zoon die zijn voetbalshirt vandaag aan wilde naar school.. Hier een voetbalfamilie, alleen is mijn man niet zo blij met de keuze van de club van het shirt.. Zal eens een foto sturen, niet zo duidelijk maar ze zijn met de klas naar een school waar ze iets gaan leren van techniek ivm de projectweek en mijn man stuurde deze.
Wat een mooie kindjes met leuke outfits allemaal! Mijn zoon had vandaag een blouse aan van de H&M, broek van de ZARA en schoenen zijn Jordans.
Marianne wat ziet hij er leuk uit! Mumija jou zoon ook weer! Vind zelf wel erg leuk jongetjes en voetbal haha. Brinta helemaal mijn stijl wat ziet hij er leuk uit!! Dochter had vandaag dit naar de peuterspeelzaal aan; Bekijk bijlage 493444 Bekijk bijlage 493445
wat een leuke outfit! Als ik nog een klein meisje zou hebben, zou dit echt mijn smaak zijn. Stoer en schattig tegelijk. Toen mijn meiden nog klein waren, was alles veel wijder . Toen was Carbone, Eager Beaver en Cakewalk helemaal hot.
Stoer maar verkeerde shirt ja ...hier dan een motorpapa maar een voetbalmama Foto van 4 maanden geleden maar toch ff showen
ooh echt te leuk! Hier zijn wij allebei voetbalfans. Papa fanatieke PSVer. Ik RKCer alleen niet meer zo fanatiek, maar nog wel een shirtje voor Tim haha. Natuurlijk ook ontelbare pakken van PSV. Ach ja. Vind dat zo leuk zo'n klein jochie in voetbalkleren.
Vandaag name it. Als iemand nog een merk kent met betaalbare baggy broeken hoor ik het graag Ik vind baggy broeken mega schattig. Het interesseert hem niks wat ik hem aantrek maar als ik broeken naast elkaar leggen leg kiest hij toch de baggy broek dus die zitten hem ook lekker. Hij was naar iemand aan het zwaaien
Gister bij de kno arts. Broek name it Blouse feetje Laarsjes h&m Voor het eerst spijker op spijker gedragen. Wist niet of ik dat nou echt leuk vond maar achteraf staat het best stoer vind ik
Is het ook Ik ben ook wel minder fanatiek als voorheen maar toen we hoorden dat we een zoon kregen was één van de eerste dingen wat ik zei, "ik word voetbalvrouw' ...in mijn familie is het een Ajax-AZ strijd. Zie nog meer stoere mannetjes voorbij komen, vind baggy broeken ook leuk maar moeilijk te krijgen en spijker op spijker kan prima hoor Zoontje zijn grote vriend is vandaag jarig en hij heeft zelf feestkleren uitgezocht:
Heel erg leuk allemaal dames! Heb het even niet bijgehouden, eergizteren onverwachts een positieve test in handen, dus was ff van de leg haha.. Beetje teveel om nu op iedereen te reageren, maar heb heel veel leuke outfits gezien!