Gefeliciteerd Zara75!! Laat je een verjaardagsfoto zien? (met haar superleuke loopfietsje?) Sinds mijn dochter naar de peutergroep op het KDV is gegaan ben ik ook maar naar dit subforum verplaatst Hier vandaag een nieuw setje aan
Gefeliciteerd met je kleine, grote meid, Zara75! Verder leuke kleertjes weer! Vooral jouw dochter, Kiwi25. Echt iets wat ik mijn meisje zou aantrekken!
Nu een beetje saai. Jeansbroek, longsleeve en jasje van vorig jaar. En slofjes. Met de schoenen geraakt hij niet tegoei op de glijbaan, voetje blijft steken, met de slofjes wel
Hij speelt heel veel met dat boodschappenwagentje. Hij speelt zelfs nog dagelijks met de babywalker als ik me boven ga aankleden en hij de tandjes gepoetst heeft speelt hij altijd nog even met dat ding Later op de dag :
Vanmorgen de hele ochtend geen zon gezien maar wel eentje met de hele morgen zijn zonnebril op zijn hoofd .
Haha leuk toch Nee gewoon even in de stad geweest. ow je bedoelt vakantie door die watervallen? Nee even naar de watervallen van Coo geweest. Is 45min/uurtje rijden Vandaag dit, broek snel vervangen door een driekwart Hij gaat met opa en oma op stap dus ook zijn sos armbandje