Titel zegt het al. Eventueel met foto/prijs/winkel erbij, wat je kwijt wilt. Vind het zo leuk om aan de hand van foto's van andere kindjes inspiratie op te doen. Zo ziet Alyna er vandaag uit; (sorry dat het zo wazig is, foto genomen met gsm) http://img837.imageshack.us/img837/5672/p18081011090001.jpg http://img248.imageshack.us/img248/653/p18081011180001.jpg Truitje van Zara, broek van Wibra en vestje van Jola Mode.
HIhi grappig! waar het vandaan komt..(van mijn nicht haar kleine meisje hahaha zou het dus niet weten, het is tweedehands)
ghehehe rood staat haar beter....maar knalroze heb ik ook veel. Dit setje is om in te spelen hihi, want het mag vies worden zullen we maar zeggen. Het is niet het mooiste...deze kleur roze staat haar namelijk niet zo goed ze lijkt wel ziek dan soms zo bleekjes met een bleke kleur...de knalkleuren staan haar beter. (bij mij trouwens ook hihi) Morgen zal ik eens kijken wat ze dan aan heeft en er nog eentje maken....jij ook? Want verder niemand anders hahaha En beankt voor het compliment van haar haar...ik vind het ook mooi (donkerblond en vader is bruin...dus van wie ze het heeft hahaha)
Leuk onderwerp... Mijn muppet, met een gek bekkie... Shirt: Br@nd for girls Rokje: D-zine Legging: Name-it
Peuter: spijkerbroek, cars-shirt, cars onderbroek, cars sokken (je hoeft niet te vragen wat hij het leukst vindt, haha). Dreumes: spijkerbroek van C&A, rood tshirt van onbekende herkomst, donkerblauwe sokken, lichtblauwe romper. Heb er geen foto van, en ze gaan vandaag logeren, dus die komt er ook niet meer! Wij zijn niet zulke merkenfans, ik koop gewoon wat ik leuk vindt en wat niet te duur is, bij voorkeur in de uitverkoop.
Vanmorgen joggingpakje aan naar de oppas. Was toch een inhuisblijfdaggie. Vanmiddag donkerblauwe spijkerbroekje met een paarse shirt.
peuter: ondergoed van Prenatal (nijntje), shirt van Imps & Elfs, spijkerbroek van Levi's en sokken van H&M.
vanochtend spijkerbroek met tshirt en vanmiddag haar tirolerpakje hadden een feestje. Zo lief om te zien.
Even denken hoor. Romper van de Hema, Legging van de H&M en een jurkje/tuniek/blousachtig ding van BFC.
Onze peuter: ondergoed van bob de bouwer, hempje (Hema), T-shirt(lief), broek heeft hij binnen nit aan zijn bezig zindelijk te worden
Zijn onwijs stoere Yoda trui met een ribbroekje en gympen. Thijmen was helemaal blij vanmorgen... haha...
Wit linnen shirtje/tuniekje (esprit), spijker giletje er los over heen(h & M), een grijs balon rokje(uit frankrijk), witte legging ( villa happ) en grijze converse allstars. Oh en een grijs/wit gestipt haarknipje met een rose roosje erop van villa hip.
krijg de foto er helaas niet op. Heb een nieuwe camera en deze maakt te groote foto`s voor het forum en werkelijkwaar geen idee hoe ik ze moet verkleinen. dus maar even zo: mimpi zwart-wit tuniekje zwarte skinny espirt clic laarsjes