Wat draagt jouw peuter/kleuter vandaag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lucia, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wat betreft kleertjes krijgen die je niet mooi vind, ik zal jullie eens laten lachen

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wat een geweldige foto van een prachtige meid!

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Haha nu ben ik heel benieuwd ;)

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Is ie niet prachtig? ahum :D

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Voor een theedoek wel ja ;) :)

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    vandaag een beetje kak:)

bronzen clic ballarina`s
    jurkje van laura ashley
    legging wibra

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Idd ja :)
    Kwam mijn tante mee aanzetten, een hele zak van dat soort prachtige kledingstukken. Had ze op de zolder gevonden en is van mijn neefje geweest die nu 11 is ;)

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Tamio Gewoonweg schitterend! (ben ik even blij dat we niet zoiets hebben gekregen!)

Kyra heeft vandaag een bruin gebreid tuniekje en een spijkerlegging aan van de C&A. Verder bruine Hush Puppie laarsjes, een romper van Hans textiel en zeeman sokken (felroze nog wel, maar je ziet ze toch niet :) )

Edit: de foto is wel erg donker uitgevallen, maar ik ben allang blij dat ik een niet bewogen foto heb.

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Erg is dat hé, zo hebben wij heel veel kleding gekregen wat van mijn schoonzusje is geweest, die is nu 14 ;). En dan is het ook nog eens kleding die kwalitatief gewoon slecht is.
    Daarbij vind mijn schoonmoeder het leuk om te breien, heel lief natuurlijk maar ze kan het gewoon niet goed met het gevolg de meeste lelijke creaties. En ze blijft maar meer maken terwijl ik al heel vaak heb gezegd dat ik er niet echt van hou en dat Jamila het nooit aan heeft en het dus zonde is.
    Ze begrijpt de hint maar niet :(.

10. Tamio

Tamio Niet meer actief

Joyce, erg leuk jurkje met die bolero zo erover!

Devy, ook erg leuk, al krijg ik er wel een beetje een wintergevoel bij, maargoed, dat krijg je ook als je uit het raam kijkt ;) Leuk ook straks in de winter met een longsleeve erover!

11. Tamio

Tamio Niet meer actief

@B en N: Dat is wel zonde van de moeite dan van je moeder, maar blijkbaar vind ze het gewoon leuk om te doen.
    Oude kleding krijgen vind ik niet erg, ik haal er ook wel wat bruikbaars uit en de rest gaat in de zak van max. Aankomende tijd kan ik ook wel wat oude kleertjes gebruiken want mijn ouders hebben een nest pups en die bijten straks gaatjes in de kleertjes van mijn dochter. Dat vind ik wel zonde in goede kleertjes, dus straks bij opa en oma maar even een oud shirtje aandoen.

12. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    devy; wat staat het haar ontzettend stoer, lekker koppie er boven op ook

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @tamio De achterdeur staat hier de hele dag open (vrije in/uitloop voor de hond) en inderdaad is het weer niet om over naar huis te schrijven. :(

@Joyce Jouw meid ziet er echt schattig uit. Leuk ook met dat bolerotje. :)

14. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    willen jullie nog iets goors zien, net achter de kast gevonden met schoonmaken.
    het slofjes ligt erbij voor de verhouding, hij is echt mega:$

15. Tamio

Tamio Niet meer actief

Nee echt balen, ik ga mijn dochter zo ook iet meer 'winters' aankleden zo, want ik heb haar iets te optimistisch een driekwartbroek met t-shirt aangedaan.

16. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik stond net voor de kleding kast van Jamila om me te beseffen dat de kast nog helemaal niet winter klaar is.
    80% van wat er in haar kast ligt/hangt is voor de zomer, het wordt dus toch wel tijd dat ik vast voor wat warmere kleding ga kijken.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wat een slecht weer vandaag zeg!

Gisteren had ze dan toch nog een aquablauw/wit geruit bloesje van de wibra aan en een bruine ribbroek eronder met haar gewone makkelijke schoenen (heb maar 3 paar dus....)

We waren naar de kermis...halverwege natte broek!! Dus ik al driftig bezig pamper los te scheuren (broekje) en tegen manlief, er zitten 2 in de tas pak ff....manlief zoeken (nee hoor zegt ie doodleuk!) Dus ik boos die tas pakken, welles ze zitten erin, net zelf gedaan!! Kijk ik zelf (bloooosss....) zaten ze dus er niet in...had ik ze naast de tas gelegd thuis en de tas zo meegenomen.

Dus kleine meis maar ff zonder luier want die andere ontplofte en had ik al kapot gescheurd....ja dat hield ze dus nog geen 5 minuten uit hahaha, toen natte broek en zijn we maar naar huis gegaan....wat zou het toch makkelijk zijn als ze zindelijk wou worden!

dit is de beste foto waar ze helemaal op staat hihi... ;)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik vind dit toch zo een lief en leuk bloesje!! kleur staat haar leuk hihihi :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    En dit vandaag.

Witte romper met lange mouwen van de hema, shirtje van de c&a, broek 2de hands van nichtje....

20. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bij welke online-shop kijken jullie voor winterkleding?

Ik ben een beetje internet aan het afstruinen maar vind de najaars-winter collectie echt heel mager. Heb nu 1 trui gezien die ik wel aardig vind (bornini.nl) maar wil wel meer dan 1 ding bij 1 winkel kopen eigenlijk.

Dus wie heeft er leuke tips voor, longsleeves, truinen, broeken, winter jurkjes etc?

Deel Deze Pagina