haha, die prinsessenjurken, dat leeft hier nog niet echt. novmama, de site van z8 doet het nu niet, ze zijn denk de nieuwe collectie online aan het zetten, maar als je googled zijn er veel sites die het verkopen: -kixx-online - olliewood - schatjeskinderkleding
Ik heb mn winkelmandje al vol .. Of nou ja vol .. 1 setje met blazer en nog een vest/jasje met "bont" ... Ow ja en mutsje die staan haar zooo lief !! hihi
Nou ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik ook eigenlijk niet meer thuis hoor bij Baby&Dreumes en maar naar dit gedeelte moet verhuizen! Wat mijn ventje vandaag aan heeft: Boxershort van BjornBorg (zo schattig), driekwart broek van de H&M en een t-shirt van D&G. Maar hij ligt nu lekker in zijn slaapzak een dutje te doen.
Ik vind dat ik nog wel even in beide gedeeltes thuis hoor. Qua ontwikkeling hier, maar qua bouw e.d. nog echt bij baby dreumes. haha, had je misschien moeten waarschuwen dat het verslavend is.
Dit klinkt al zo oud: Peuter en kleuter.. 'T is mijn kleine baby! Maar met zijn maat 92/98 en schoenmaat 24 is het toch echt geen baby meer haha. En toen hij vanmiddag zei "Nee mama, hoef niet brood" toen bedacht ik mij ineens dat hij wel groot wordt nu..
dat vind ik dus ook, laatst zat ze lekker te kroelen en toen zei ik tegen haar: waar is mijn kleine baby nou??? Wijst ze naar een foto van haar op het dressoir van toen ze net geboren was.
Tja die van mij wijst dan naar mijn buik haha !! Jeutje 92/98 haha !! Liam is toch ook van 21 november ?? Wat een verschillen haha Elle heeft nog maar net maat 21 .. Ik heb een lilli ... Och het brood ... Hier hoor ik elke dag. Neeee mama nie lekkuh !! Nou daar doe je het dan voor Ik heb euhmm voor 197 euries aan z8 spul gekocht ... Oepss !! maar tis echt zooo leuk!!
Haha wat een enorme voeten he? Hij is in de vakantie van maat 22 naar 24 gegaan! En Liam is inderdaad van 21 november, Elle ook? En kleding dus alweer maat 92/98.. Pff. Maar Liam zijn nichtje is 1 maand ouder en heeft ook nog maar maat 21 en kledingmaat 80/86 dus volgens mij verschilt het ook behoorlijk tussen meisjes en jongens op deze leeftijd. Haha maar ze vindt het brood dus niet lekker? Nou daar doe je het dan inderdaad voor haha. Liam eet alles, altijd. Wat dat betreft lijkt hij op zijn zijn ouders (wij dus ) want wij zijn ook echt dol op eten haha.
Hello ladies! Zie vandaag weer leuke webwinkels (thx Tulip!) en mooie prinsesjes langskomen! @Antares, leuk hoor! Ben gisteren nog bij de C&A geweest maar niks gekocht. Jasjes waren niet zo leuk als ik dacht. Weet niet meer wie dat jeanssetje met rood shirt had gepost, maar die vond ik erg leuk! @Maten; Alyna heeft maat 98.(soms nog 92, soms 104, hangt van het merk af) En maat 24 van schoenen. 2,5 is ze bijna. Ze heeft vandaag een oranje tuniekje/shirtje aan van de Zara en een legging met veel kleurtjes van Shoediscount.(Belgische winkel met vooral schoenen, maar ook leuke kleren!) Zal straks een foto maken als ze uit bed is.
Hier zit ik toch echt wel in de 104...en Alyssa is maar een paar maandjes ouder als jullie kids hahaha. Ze is altijd al groot geweest haar curve gaat ook met een boooooog omhoog......alsmede haar gewicht, ook al komt ze de laatste tijd gelukkig niet meer aan, ik kan haar ribben weer zien ipv vetrolletjes hihihi...Zullen we zeggen van een mollige peuter naar een ietsjes minder mollige kleuter! Vind het wel leuk, want ze past nu dus veel meer kleren ook echt in haar maat...vaak moest ik 1 maatje groter kopen omdat het dus net niet ruim genoeg viel...of voor de lengte en dan verzuipt ze in de armen. En helaas ik ben gisteren weer onverrichter zake thuis gekomen nadat ik spijkerbroek wou shoppen.....dat is practisch onmogelijk in 104/110....want die kleertjes zijn er neit echt meer op gemaakt om een pamperkontje in te laten zitten...dus hangen ze op bouwvakkersdecolectee hoogte.... Of ze zitten met kruis tussen haar knieen...of te smalle pijpen..of te lange pijpen en kontje goed moet ik bv een halve meter omslaan....zucht dus maar tuniekjes en leggings gekocht....hopelijk is het snel makkelijker....of toch maar weer bij de jongens kijken.... Over c&a...ik heb gemerkt als ik hier ga, of in een grotere stad dichtbij dat de collectie heel veel verschilt....vreemd he...dus andere jasjes en andere dingen. Maar had zelf ook ff gekeken maar je had gelijk de collectie jasjes is niet zo denderend leuk deze keer....
Jups Elle is ook van de 21 nov. En ze houd helemaal niet van eten .. Ze eet echt amper iets op een dag ... Ach ja ooit komt 't vast goed Heb net nog 2 paar clic laarzen gekocht En nu gaat mn pinpas in de kast hihi
Maar ze is toch van maart 2008? Dan is ze 8 maanden ouder, dat vind ik best nog wel veel hoor hihi. Novmama: Haha heerlijk he? Ik ben zo goed in kleren kopen, ik hou er echt van Ik vind Clic trouwens echt geweldig.
8 maanden vind ik niet zo heel veel hahaha, vooral niet omdat ze met die leeftijd al in 92 zat.... dus te vergelijken he...
hier schoenmaat 21. Erg onhandig voor bijv gympen die verkopen ze bij ons pas vanaf maat 22/23. Mijn jongste zit bijv nu ook nog in baby paws slofjes van 0 tot 3 mnd. ze willen maar niet groeien
Haha nee? Ik zie 8 maanden als bijna een jaar ouder Maar mijn zoontje zit in 92/98 dus inderdaad te vergelijken. Maar mijn zoontje is absoluut niet mollig, alles zit hem qua lengte goed maar is wat omvang betreft vaak nog veel te ruim. Het leuke is dat mensen heel snel zeggen dat hij de lengte van zijn vader heeft (mijn vriend is ruim 2 meter) maar mijn vriend was tot zijn pubertijd kleiner dan gemiddeld. En op vakantie kwamen we een peuter tegen die een kop groter was dan Liam. Echt een heel stuk groter terwijl hij maar een paar weken ouder was. En wij dachten dat Liam al groot was haha. .
Ik heb net even een paar vesten en truien gekocht bij de WE. Kwam er een paar weken geleden achter dat ze daar hele leuke jongens kleding hebben en helemaal niet duur. Hij zit daar echter al wel in maat 98/104, volgens mij vallen de maten daar vrij klein.
ik ga vanavond online bij amazingkids maar ff bestellen. heb hier vanmiddag een drama bij de schoenenzaak gehad mevrouw gilde krijsde en was zo opstandig dat ik maar naar huis ben gegaan. komt vast door het weer de boomtakken (geen kleintjes hoor)liggen hier overalk en het onweert ook al
@MvLiam; jaaaa dat is een leuke winkel! Paar fotootjes; Zo ziet Alyna eruit als ze pas wakker is : http://www.uploader.be/output/1282665130.jpg En dit heeft ze vandaag aan; http://www.uploader.be/output/1282665213.jpg
@Lucia Ziet er erg lief uit. Kyra draagt op dit moment haar vaders schoenen die zo'n 20 maten te groot zijn. Ziet er erg koddig uit!