Wat draagt jouw peuter/kleuter vandaag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lucia, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Dankje.:)

Ja dat doet Alyna ook vaak.(en al vanaf dat ze begon te lopen):D
    In papa's schoenen maat 45.:D

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oww de WE is idd zooo leuk .. Maar hier nog helaas te groot :(

Net zoals de didi die heeft ook geweldige meiden kleding vanaf maat 92 !!

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    dit hadden we trouwens vandaag aan

wibra bodywarmer, legging en hempje
    vingino tuinjurkje

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh echt? dat wist ik helemaal niet... dan ga ik daar ook eens even kijken

5. tulip

tulip Niet meer actief

de didi??? Wij hebben er wel 1, maar heb er nog nooit kinderkleding gezien, ook niet opgelet trouwens.

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb even op de website gespiekt maar ze hebben daar pas vanaf maat 104.

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ow echt 104 ?? Ik dacht echt dat ik daar wat had zien hangen in 92 ... Hmm ... 104 nog langer wachten haha

8. tulip

tulip Niet meer actief

o haha, dat duurt hier ws nog 10 jaar.:p

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    lekker een schoffiedag

10. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter droeg vandaag een zomerbroek met shirtje, niks bijzonders.

Mijn dochter zei het laatst juist andersom; mijn tante zei, wat word je toch een grote meid. Zegt ze, Nee, ik ben toch nog klein?! :D

Zoontje van mijn vriendin is 8 maanden ouder dan mijn dochter, en die zegt altijd dat hij 'een half jaartje' ouder is. Maar het is eerder een dik half jaar natuurlijk. Een jaar is nou ook wel overdreven :p

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Helaas alleen een hele slechte foto, moest hem even snel maken voordat we naar het KV/werk gingen en mijn telefoon doet een beetje vreemd met foto's maken.

Broekje is van Mexx, shirtje van Esprit, romper van de Hema ;).

Bekijk bijlage 96674

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heeft het bij jullie ook zo gestormd, erg he!

Dit is de creatie van vandaag...Lekker roze weer ;)

Onvoorstelbaar...ik wil graag niet zoveel roze aan...maar toch heeft ze stiekem meer als ik dacht!! :D Vreemd.....want ik koop bijna niets hahaha. Krijg heel veel en 2de hands enz enz.... Als ik iets koop is het meestal dus paars of blauw of grijs of bruin enz enz hahaha...

Let niet op de rare snoet...ze was aan het eten (en hier moet altijd de boterham in 1 keer in de mond) en bumba aan het kijken en aan het spelen....met een lege plastic bak hahaha. (het allerleukste speelgoed blijkt toch weer) ;)

13. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Een bumba pak ... incl. muts :s ;)

Daaronder heeft ze een Vinginospijkerbroek, hempje van Mexx en daarover een bolero van Mexx ...

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zag ook al een prinses...en nu een bumba hihi, houden jullie kindjes zo van verkleden? Hier dus helemaal geen sjoegge naar....ze vind het zelfs vervelend om gedurende de dag iets anders aan te moeten trekken (als ze bijv. vies is geworden)

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ze vind haar bumbapak helemaal geweldig netzoals haar spaansejurk en zo'n buikdanseres pakje ... Omkleden heeft ze echt een gruwelijke hekel maar toch komt ze steeds aanzetten met die 3 dingen ...

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

98/104 is toch een volstrekt normale maat voor een kindje van 2.5? Als je op de groeicurve kijkt staat dat als compleet normaal!

Hier ook een mannetje met maat 92 en schoenmaat 23/24! Maar ik vind sowieso inderdaad het verschil in jongens en meiden groot!

Z8 vind ik ook geweldig dit seizoen, heb er al heel veel van gekocht! Hoop alleen dat de broekjes dit seizoen niet zo snel vaal worden, dat vond ik van afgelopen winterseizoen namelijk wel!

Mijn zoontje wordt trouwens ook VRESELIJK kieskeurig... hij wil alleen aan wat hij zelf uitzoekt en dus zelf mooi vindt en anders huilt hij alles bij elkaar! "ISSE NIE MOOOOOOOOI... PASSE NIEEEE... ISSIEE NIE LEUUUUHEUUKKK" ;)

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Op de website van Didi staat dat ze kleding hebben voor kids vanaf 4 jaar, en als ik dan kleding aanvink is het kleinste maatje 104.
    Ik zie mijn meisje met 2,5 ook echt niet in maatje 98/104.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nu dat dacht ik ook...niet met 2,5 in 104...maar het is toch echt zo hier...104 minstens!! Sommige merken zelfs 110.

En als je ook kijkt op de leeftijd wijzer van c&a...daar word aangegeven vanaf 3 jaar... (ongeveer...het is altijd een norm he...)

19. tulip

tulip Niet meer actief

Hier vandaag een paarse legging en een paars gestreept rokje van bakkaboe. Daarover een mexx longsleeve wit met paarse bloemetjes.

20. tulip

tulip Niet meer actief

haha van wie zou hij het hebben????:p

Deel Deze Pagina