Thanks ja dat shirt (met lange mouw en de legging in het roze heb ik ook, wel allebei gestreept.) Ook te combineren met het rokje he??? We hebben voor het komende seizoen veel van z8 in de kast.
Thx, wat lief! Ik heb (voor Alyna dan) ook een pyjama van Tinkerbell, een groene waar je een 'rokje' aan kunt doen. Afschuwelijk maar goed, het is maar een pyjama. Alyna heeft vandaag een kakigroen broekje aan (merk echt geen idee) met een longsleeve van Esprit. Foto komt er straks aan, ze ligt nu in bed. (te roepen dat ze gepoept heeft, dus dat slapen zal wel weer niks wordenik ben dus effe weg!) @B en N; vind dat brilletje ook echt superleuk staan!
hoi dames jullie kindertjes zien er weer super uit hellaas ken ik een weeklang geen foto van mijn dochtertje maken want hellaas is mijn camera al 5 weken bij een winkel om hem te laten maken en ik moch tijdelijk mijn moederhaar camera even lenen maar mijn ouders zijn vanaf gisteren een weekje naar spanje dus heeft mijn moeder wat begrijpeijk is haar camera meegenomen dus ken ik nu geen foto's mee make om te laten zien hoe mijn dochtertje elke eruit ziet pas over een week weer dus ik typ het maar even dan vandaag heeft ze een stofige joggingpak aan van Vingino (grijs) met een rose Vingino dun truitje erover gisteren weer bij www.mochic.nl of www.mochic.com een licht rose bijna zalm kleur Salty Dog jas gekocht ja ik ben naar de winkel zelf geweest in brendrecht dus nu heeft ze 2 jassen van salty dog B en N tuurlijk is het voor de ouders en voor het kind wennen geweest zijn met een brilletje en even schrikken zou ik ook doen en tuurlijk vind je het niet euk dat ze er 1 moet hebben maar voor haar beter voor de ogen maar ik vind het ondeugend staan hoor af en toe doet mijn dochtertje de bril op van mijn oma wat ik net goed vind want dat is slecht oor de ogen maar dan vind ik het ook zo schattig staan het heeft wat gewoon en je hoef je eigen niet druk te maken dat ze ermee word gepest want dat is tegenwoordig niet meer hoor Mirelle: nee zo duur kocht ik nou niet hoor 200 euro voor een jurk aleen voor de kerst nee ik koop wel wat ik vaker aan ken trekken en niet alleen voor de feestdagen of feestjes(bv, trouwenrij enz ) nee dat vind ik zo zonder dan hangt het maa in de kast ik koop nu veel in miss etam in hoogvliet veel goedkoper en veel gewoon zeeman .wibra,h&M,brirstol Joyce : ja ik koop ook niet altijd merkkleding hoor daar heb ik het geld ook niet voor van onze vakantiegeld daar kopen wij voor ons dochtertje merkkleding maar voor ons maandgeld ken ik het niet van betalen en wat je zegt geen merkkleding zien de kinderen ook gewoon leuk uit ik koop zelf ook gewoon bij H&M en bij zeeman, wibra,V&D, brirstol voor mijn dochtertje nix mis mee alleen ik hou nietc van Hello Kitty,Nijntje, snoopy, seamstraat,wnnie de pooh , of wat dan ook op de kleding heel groot nee ik koop danliever effe met nix erop liefs Citta
Toch maar zijn witte gympen er onder aan gedaan. De Ralph Lauren blouse is nog even wat te groot... maar hij MOEST vandaag aan. Tsjah.
Hij staat super het brilletje, troost je met het idee hoe groter ze worden hoe meer keus in brilletjes!! Hier ook twee met een bril alleen bij mijn dochter was het ook best behoorlijk. Met 3 jaar kreeg ze sterkte +7 en +5.5 nu 3 jaar later heeft ze +6.75 en +5.75!! Dus zou niet teveel hopen dat het over gaat, hier blijft het helaas praktisch hetzelfde. Ik vond het in het begin ook erg. Maar zou niet meer zonder willen vind haar veel leuker nu met bril. En bij haar was het wel een wereld van verschil. Mijn zoon heeft +3 en +1,75 die ziet zonder bril ook alles goed. Dit komt omdat de oogspieren het corrideren maar dat schijnt slecht te zijn voor later! Tenminste dat hebben ze mij uitgelegd want ik vond een bril een eerst onzin bij hem!!
aszz, oe wat een bink zeg!!! B&N staat echt schattig dat brilletje. Maar snap het gevoel, mijn moeder had er ook veel moeite mee dat ik een bril kreeg op mn derde, maar goed 23 jaar later is ze er wel overheen. Hier een blauw/wit gestreepte tuniek van z8 met een bakkaboe spijkerbroek: Bekijk bijlage 97857
whahahahha moet echt om jouw lachen hoor! in het grappige en niet op een beledigende manier voor het verkeert word opgevat.... maaruhhh nee ik koop geen jurkje van 200euro meer voor de kerst maar gisteren wel voor amy-lynn een setje van z8 jurkje 29,95 truitje 16,95 jasje 42,95(tot 86 was ie 36,95:x)legging 19,95 een stelletje is dit! totaal heb t maar ff gepint loopt dan best wel eventjes op natuurlijk had ook jurk en een spijkerbroek model ro gekocht van tumble en dry mijn vader zei vanmiddag JE.US daar koop ik ook een spijkerbroek voor voor die prijs moeders zijn soms net watjes
Mirell maar dan heb je toch ook wel een super compleet setje? Die je event. ook afzonderlijk van elkaar kunt dragen? Ik vind het nog niet zo heel duur hoor... ik ben voor een tuniekje en een broek/jeans al snel 120 euro kwijt.
Alyna heeft na het eten wat overgegeven dus kan de Esprit longsleeve nu niet showen. (te veel gesnoept, ze is al terug oké) Omgekleed in; longsleeve High School Musical -Zeeman (ja ik weet het, maar ze vindt 'm zelf echt supermooi), wit ballonjeansrokje WE en maillot Zeeman. Let niet op het net-uit-bad-hoofd. http://www.uploader.be/output/1283105047.jpg
Wat zien jullie dochters er toch steeds mooi meisjesachtig uit met jurkjes, rokjes leggingjes of majootjes. Ik ben meestal gewoon van een broek met truitje. Net nog even naar de supermarkt, met haar MET fietshelm op, laarsjes aan en jasje van Barbara Farber
achhh het arme kind, en ze kijkt er ook zo beteuterd bij. ook hier veel broekjes hoor, is toch wel makkelijk met spelen... maar ben ook dol op kak. Lieve jurkjes met vestjes en lakschoentjes.
hoi Tesske Ow wat een gave jurkje !!!! waar heb je die vandaan als ik vragen mag ik hou van zachte keuren whaaaa Mirelle : je beledig mij niet snel hoor als je het wel zou willen doen whaaaa maar dat bedoel ik nou voor je kinderen dat heb ik ook koop ik wel duur en voor mezelf zie ik nix ik loop gelijk naar de kinderafdeling en vergeet mezelf whaaaaa en ik wil niet zeuren maar volgends mij heeft jou dochtertje een kast vol kleren net als mijn dochtertje en soms kom ik kleertjes tegen die ze maar 1x of geen 1 keer aan heeft gehad waar de prijskaartjes nog aan zitten whaaa(schandalig) zodra ik mijn camera heb maak ik een foto van haar kast nou ik weet nooit wat ik moet kiezen per dag om haar aan te kleden zoveel heeft ze