@ Tesske; iniderdaag een enorm heftig verhaal, geniet van deze speciale tweede verjaardag. Hopelijk kan ze zelf ook genieten van deze mooie dag en ik kan alleen maar hopen voor jullie dat het in de toekomst toch een stuk beter zal gaan met jullie kleine meid! Van harte gefeliciteerd!
Strabisme is een vorm van scheelzien het wordt vaak verward met een lui oog alleen is een lui oog iets wat op den duur gevormd wordt en strabisme hebben ze al vanaf jonge leeftijd. Jamila haar linker oogje draaide steeds naar binnen waardoor wij aan een luioog dachte daarvoor zijn we dus naar de oogarts gegaan. Jamila moet minimaal 2 uur per dag een pleister op haar rechter oogje om zo haar linker oogje te trainen. Het ziet er bij haar alleen naar uit dat de pleister niet het gewenste effect gaat bereiken en dat zou betekenen dat ze over 1 a 2 jaar een oogoperatie zou moeten ondergaan om haar oogje recht te zetten. Vind het een vreselijk eng idee (het is toch haar oog, je moet er niet aan denken dat er iets mis gaat en ze blind is aan een oog) maar aan de andere kant zou ik ook niet voor haar willen dat haar oogje voor altijd naar binnen staat, je weet dat dat iets is waar ze echt wel mee gepest zal gaan worden op school. En tjha dat is natuurlijk iets wat je echt niet wil voor je kind. Eind van de maand moeten we weer naar de oogarts en dan gaan ze weer kijken wat nu de sterkte is van haar oogjes. Fijn hé die idiote prijzen van brilletjes als je een beetje normaal montuur wilt hebben zonder jampotglazen. En dat dan ook nog minimaal 1 a 2 keer per jaar!
Dank voor de uitleg. Wel fijn om mensen in enigsinds hetzelfde schuitje te treffen! Mijn zoon heeft 2 uur per dag een pleister op zijn linkeroog omdat zijn rechteroog lui is. Helaas is er vooralsnog geen verbetering en lijkt het erop dat het niet helpt. Hij hieft gelukkig niet geopereerd te worden. Ik kan me voorstellen dat dat het eng is, mijn jongste zusje heeft 7 jaar lang hele dagen met een pleister op haar oog gelopen (dat doen ze tegenwoordig niet meer omdat het geen zin heeft, maar dat deden ze toen wel) en is 3x aan haar ogen geopereerd. Heel zielig, en heel eng ja... maar het is er bij mijn zusje beter op geworden. Ze was zo scheel dat ze ook haar ogen helemaal in haar ooghoeken had. Ze zijn 3x recht gezet. Het heeft geholpen, maar 100% weg is het nooit gegaan. Ik weet nog dat mijn zusje eens door een leraar de klas uitgestuurd is omdat hij dacht dat ze hem steeds niet aankeek. 'Halloooo juffie, ik zit hier hoor' had hij gezegd. Terwijl mijn ouders hadden aangegeven dat ze scheel was. Ik kan me voorstellen dat dat dingen zijn waar je je zorgen om maakt, dat doe ik ook
Dank voor alle felicitaties en lieve berichtjes. Wij hopen dat het ooit beter zal gaan maar gezien de zwakke longblaasjes (die zichzelf niet herstellen en kapot kunnen gaan bij een fikse verkoudheid) is die kans klein. Ondanks dat is Tess wel een heel vrolijk meisje en met wat aanpassingen heeft ze een heel leuk leven hoor. Vandaag heeft ze een jurkje aan van Ralph lauren, een legging van villa hap en haar blauwe laarsjes van Keq. I.v.m het lelijke weer heeft ze er een vestje overheen van , ik dacht, de H & M? Heb foto's gemaakt van haar outfitje dus zal ze even op mijn laptop zetten en uplaoden, momentje!
En toen we weg wilden gaan had ze de smaak van het foto's maken te pakken dus hier nog even een foto van haar zomerjas ( Vinrose)
Dankje! Wat een SNOEPIE van een dochtertje heb je, met die lieve krulletjes. Heb haar al een paar keer voorbij zien komen
hoi Tesske ze heeft een heel leuke jurkje aan met de verjaardag en die jas vind ik ook geweldig!!!!! nou meiden ik ga opschieten want ik ga naar het groene zoom even kijken daar komt Andre van duin het bronzen borstbeeld van Jos brink onthuldige misschien ken ik een foto maken van mijn meissie samen met Andre van duin whaaa of van andere bekende van de tv of ik kom op de tv hwaaaaa tot daarlijk
Kleine meid had een spijkerrokje aan van Name-it met een legging (merk loos?) en een witte polo van Villa Happ met daar onder een rode longsleeve ook van Villa Happ. Helaas geen foto kunnen maken, we moesten snel weg (koffie drinken bij overgrootoma) en we moesten op de fiets. En je raad het al op de terugweg helemaal drijfnat geregend. En mijn arme meisje had al keel pijn , ze ligt dus nu lekker warm in bed met een flesje thee (dat zijn de "ziek" zijn privileges hier ). Bekijk bijlage 98114 Ps. Let niet op alle knuffels, maar die Moeten in bed anders slaapt ze niet. Het zelfde voor haar deken, het moet die deken zijn anders wil ze niet slapen
Van Harte Gefeliciteerd met haar 2e verjaardag!! Was een heftige tijd hebben jullie achter de rug!! Dat jasje vind ik echt super schattig!!!
als ik het maar snap nee ik bedoel gezondheid is niet te koop en is vaak zo vanzelfsprekend dan kun je een kast met gouden jurken hebben om je kind mooi te maken het was gisteren gewoon beetje gevoel van mij vriendin ligt in ziekenhuis met dubbele longembolie heeft 2 kindjes en was er gewoon bijna niet meer geweest nou geloof mij dat ik alle kleertjes op de wereld wil inleveren om haar weer gezond te krijgen. en als je me nu niet snapt dan kan ik het niet anders uitleggen dan dit maar iemand anders hoeft het niet met mij eens te zijn hoor
Ik denk dat ik je wel begrijp hoor.. al kun je al het moois (materialistisch) van de wereld kopen, goede gezondheid is het allerbelangrijkste en niet te koop.
Tesske inderdaad en ik bedoelde er niet mee dat we onze meiden niet mooi mogen kleden. maar soms maken we ons druk om een jurkje maar het belangrijkste zit in dat jurkje
Voor morgen ligt er trouwens een witte broek van mexx en een donkerblauwe longsleeve polo van tommy hilfiger klaar. Kan er morgenochtend geen foto van maken want ik ben al weg naar mijn werk als Tess wakker word.
hier morgen een spijkerbroekje met bijpassend jasje van Fiorucci met daaronder shirtje van hetzelfde merkje ligt hier ook al klaar hahahahaha