Leuke foto, haha... je dochter denkt 'Was dat voor mafkees' Mijn zoon heeft een donkerblauwe worker aan van H&M met een lichtblauwe longsleeve van Mexx.
Vandaag (KDV-dag): - een grijs hemd met Nijntje - blauwe boxershort - een blauw t-shirt lange mouw van H&M - Osh Gosh tuinbroek (blauwwit gestreept) - blauwe sokken - blauwwitte schoenen
De kleur die voornamelijk in de kast hangt is zwart. Ben voornamelijk van de legging, skinny jeans en gewone spijkerbroeken. Met daarboven tuniekjes, jurkjes, vesten en de langere blousjes. de stijl van mijn meiden, mmmm. Ik denk stoer, maar geregeld ook meisjeszoet en bekakt. Een foto, nou dat wordt even zoeken hoor, ben niet zo van de foto`s namelijk...
en voor het eerst vlechtjes in haar haar gemaakt juf van kdv had het gisteren bij haar gedaan stond zo pittig dus mama kon ook aan de slag al is het nog iets kort
Pff toenstraks haar kast uitgepuind...alle maatjes 98 weg gedaan in een doos...sommige past ze nog net..maar wil niet gaan zitten duwen dat zit niet lekker! Dus is haar kast schrikbarend leeg...schrok echt....dus moet binnenkort weer gaan shoppen eens....of met mijn verjaardag kleren vragen voor Alyssa hahaha. (al is dat pas in november.....) En met sint, en met papa verjaardag en met kerst....denk dat ik dat ga doen! Mensen willen altijd iets geven maar ik ben niet van de dingen op tafel en hou niet van bloemen....dus krijg ik altijd geld.... Misschien als ze toch echt iest willen geven...(kunnen ze ook zelf bepalen ipv 15 euro ofzo..dus kan goedkoper!) dat ik zeg koop maar iets leuks voor Alyssa wat in de wintger te dragen is! Maatje 104/110.....
Mirell, tja weet het ook niet hoor. In ieder geval niet blond en geen kort haar. Hier vandaag het z8 setje in het roze: Bekijk bijlage 98310
@Mirell: Dat shirtje van Fiorucci had ik ook besteld, alleen paste mijn dochter hem helaas niet, echt jammer want hij is echt heel leuk. Mijn dochter heeft vandaag een rode polo van Villa Happ aan, en een spijkerrokje en een rode legging. Beide van noppies.
Hier was het een paars/wit geruite blouse en een bootcut jeans, maar ze heeft na haar boterham beetje overgegeven dus na haar dutje wordt het iets anders. Foto's van mezelf staan in m'n album denk ik. Alleen zie je m'n kledingstijl er niet echt op.
Foto van mezelf opzoeken is nogal een gedoe. Ik heb wel foto's maar daar staat mijn kleding niet echt bij op.
tesske ik draag amy-lynn ook echt geen hele dure setjes meer naar het kdv aan hoor! ik koop er geen speciale dingen voor maar meestal let ik wel op dat ze een minder besmettelijk iets aanheeft en in haar mandje ligt een buitenspeelbroek die had ze voor het eerst aan een vingino en toen liep ze nog niet hebben ze dr buiten laten kruipen gaten zaten erin. en een wit blousje van carbone waar de verfvlekken niet meer uit gaan.of der jas hangt er niet meer(is toppic over geweest) was splinternieuw vingino spijkerjasje) vind ik dus wel balen. gaat jouw dochter naar een kdv? en dan wel in dr mooiste outfit? en amy-lynn ziet er altijd evengoed leuk uit hoor als ze heengaat. er word ook altijd gevraagt om ze niet te net te kleden
Mirell ik heb geen onderscheid in wat ze wel of niet naar het kdv aan krijgt. Dochterlief gaat dus gewoon in witte/lichte kleding, nieuwe kleding etc. naar het kdv en ze heeft een mooie set reservekleding op het kdv liggen zodat ik ook nog fatsoenlijk met haar naar de supermarkt kan op weg naar huis als er iets mis is gegaan. Ik doe haar alleen de laatste tijd wel wat vaker een broek aan ipv een jurkje omdat dat met het spelen fijner voor haar is.
dit was gisteren op het kdv vingino broek 3kwart shirt hema vest name-it laarsjes romper cleasens dat blauw is tuigje van de stoel op kdv