Bekijk bijlage 95657 Misschien een iets duidelijkere foto. Jamila heeft niet veel roze, deze polo, een licht roze vestje en dan nog een hard roze shirtje met korte mouwtjes. Dat was het roze volgens mij.
@Lucia Dank je. Ik vond hem ook erg leuk. Lekker stoer maar toch meisjesachtig met die bloemetjes. Ik ben ook niet zo'n fan van veel roze dus dit is echt perfect.
@B en N; hoi meid! Wat een mooie krullenbol heb jij zeg! Fijn dat jullie ook niet zo'n roze-fans zijn. Sommige mama's die ik ken met dochters...het kan niet op zeg maar. Tuurlijk is roze leuk voor een meissie maar soms (zeker vanaf een bepaalde leeftijd)is het een beetje...té zeg maar.
Zie een boel leuke kleding voorbij komen ( en leuke kindjes ) Heb toevallig een foto gemaakt vandaag van Levi Een polo van de zeeman ( was geloof ik een euro of 4 a 5 ) daaronder een simpel spijkerbroekje van de zeeman ( 2.99 )
Hier wel een roze fan hoor Lisa had vandaag dr vingino blouse aan met een 3kwart spijkerbroek van benneton.
Wat een leuke foto's! Ook leuk om te zien dat je voor minder geld je kinderen ook leuk kunt kleden! Ik ben er nu best mee bezig, omdat mijn oudste over 5 mnd. naar school gaat en ik hem graag goed gekleed naar school laat gaan (wat bij mij vroeger niet het geval was), maar Vingino is een beetje buiten ons budget... Vind t sowieso wel moeilijk soms voor jongens, hoor: een leuke kledingstijl aanmeten...
Een wit shirtje van Bakkaboe, een spijkerrokje van Prenatal, een witte legging van Bakkaboe en witte schoentjes van ?
@Mirell; super sites zeg, dankjewel! Mijn kindje heeft vandaag een jurkje van Zara aan, zal straks even een foto showen.
voor degene die dit setje leuk vinden het is te koop bij www.eya-kidzz.nl en is met 85%korting echt vanmiddag met een witte legging aan en kreeg me een hoop complimentjes het is net ff anders dan gewoon
Wat een leuke kleertjes toch weer en handige sites. Vandaag droeg Kyra een blauw jurkje en bijpassende legging. HEMA - kind - meisjeskleding - meisjesjurk HEMA - kind - meisjeskleding - meisjeslegging
Wazige foto... maar mijn zoon droeg vandaag een wit shirt met de biesjes rood/blauw/wit van Moncler en een jeans van Vingino. Verder een romper van de Zeeman.
o sorry ik schrok al dacht dat die op de bank je zoon was maar nadat ik naar benede scrolde zag ik je kleine man stoer ziet ie er uit joh enn uhhh ik bedoel de kleine niet je man hoor!
Heb een erg leuk setje gevonden voor de verjaardag van de dochter van mijn vriendin... Wat denken jullie, kopen? De drie bovenste: Inhoud winkelwagen : EYA-KIDZZ - Online winkel in dameskleding en kinderkleding zowel nieuw als outlet