Ja met pakketpost wel ja. Maar ik moest nog een shirtje terugsturen dus heb het gewoon samen in 1 envelop gedaan.
@ mirell mmmmm maak dus weinig indruk..... ben ik wel een beetje zoals jullie mij hadden voorgesteld?
van vandaag geen foto... ben ziek en had echt geen zin om ook maar iets te doen is alleen best lastig met 2 kleine kinderen ze had een zwarte legging van salty dog aan spijkerrokje van tumble and dry zwart shirtje van de wibra zwarte clic laarsjes wbt de max van de uitgaven voor mijn meiden is echt wel 40 euro per kledingstuk. voor schoenen en winterjas zo`n 100 euro.
hoi Mirell Ja ik wou gewoon Mirell typen maar de e nam ik mee sorry Nee maar dat begrijp ik wel dat je alles in 1 laat bezorgen zou ik ook doen hoor Ja mijn dochtertje is echt een dondersteen hoor heb me handen vol aan haar en ze wil alleen maar bij mij zijn (niet bij de papa) soms wel verveelend hoor maar ach zal wel een fase zijn liefs Citta ik wens iedereen weltrusten ik moet morgen vroeg op ga langs mijn oma met mijn dochtertje even met ze 3e de markt op
Hier een hangdagje...mama is een beetje moe aangezien vandaag ongeveer haar eitje komt en papa als suprise een halve nacht verlof had genomen. Naja, hopelijk haalt het iets uit. Bij een hangdagje horen hangkleertjes dus hier een ecru joggingbroekje en een rood coltruitje.
Hierbij even een fotootje, vind het toch wel leuk met die knotjes. http://www.uploader.be/output/1283329222.jpg
een witte romper met lange mouwen, blauw tshirt eroverheen, witte legging en een spijkerrokje. Blauwe sokken in zilveren slofjes hoewel dat laatste gewoon uit is getrokken toen we op het kdv waren maar ach
geen foto's de komende tijd helaas...de laptop is ter reparatie.....en de oude pc boven kan het eigenlijk maar net aan om te internetten hahaha, de laatste die een foto postte, daar heb ik bijna 10 minuten op zitten wachten voordat ik die kon zien!! Vandaag draagt ze een spijkerbroek donkerblauw met wijde pijpen van de wibra, een gestreept shirtje roze wit fuchsia van de c&a, en onder broek en hemdje van de zeeman. Sokken van de c&a en leuke sandalen van dr visser eronder.... Liever zonder sokken maar ja het is niet al te warm buiten, al schijnt de zon wel!
Vandaag een lichte spijkerbroek van Replay met een witte trui van Guess, blauwe sokken en een blauwe boxershort. O en een vest van D&G voor het buiten spelen (hij is naar het kdv). De leidster merkte op dat hij er vandaag weer stoer uit zag en enorm op papa leek haha. Ik vind het zo leuk om hem lekker stoer te kleden ipv dat kinderachtige.
Ik zeg altijd maar zo: als het te koud is voor zonder sokken dan is het duidelijk geen weer voor sandalen Ik vind het met sokken echt niet kunnen hihi.
tsjah dat geld voor een volwassene vast wel...maar een koppige peuter die zelfs op haar sokken naar buiten wilde ipv andere schoenen aan.... En ik moest toch echt naar de winkel toe!
grijs met paars gestreepte longsleeve van z8, spijkerrokje van noppies en een donkerpaarse legging van z8.
Haha dan begrijp ik het hoor! Laatst kwam ik een vader en zoon tegen met beiden hele dikke bruine sandalen met witte sportsokken eronder. Waaaaaarom?
Hoi Lucia: ja het staat haar ook hartstikke leuk die 2 knotjes zou zelf ook leuk vinden als mijn dochtertje wat langer haren had dan kon ik ook van alles in haar haren doen (Hoop dat mijn dochtertje dat ook toe laat whaaaaa) Mirell: Is jouw dochtertje altijd papa's meisje geweest of niet Want mijn dochtertje wil echt nix van haar vader weten zodra hij straks binnen komt it zijn werk en hij haar een kusje wil geven dan loopt/rent ze al weg en als hij dan wel haar te pakken krijgt en toch snel een kus geef dan slaat ze hem of zeg ze nouuuu stout hij mag haar ook niet naar bed brengen of met haar spelen ik vind het best wel sneu voor mijn man maar ik vloek af en toe wel eens tegen mijn man van je speel ook nooit eens met je dochtertje maarja als tie dan wil spelen met haar dan is het nouuu stout , slaan,weg lopen,huild naar mij, ja pffff ik weet het niet waarom ze zo doet tegen de vader maar het is wel verveelend voor mijn man maar ook voor mezelf alleen maar mama mama papa wil ze ook niet zeggen alleen maar :mama,opa,oma ,en andere woordjes maar geen papa als ik het vraag van zeg is papa dan zeg ze nee of van hoeveel hou je van papa dan tik ze op de hoofd (dat hij gek is) ook van waar is papa (dan moet ze met de vinger centjes doen ) maar nee hoor papa gek met de vinger op de hoofd en dan zeg ik van ja papa gek op jou whaaaaa daarom zeg ik al zal wel hopenlijk een fase zijn liefs Citta