Hierbij weer eens een foto van mijn meisje vandaag. Dit maal met haar oogje afgeplakt (dat heeft ze dagelijks 2 uurtjes). Shirtje van Esprit en broek van de H&M Bekijk bijlage 98679
nee, dat mag niet en dat lijkt mij ook hopeloos. We hebben drie groepen en mare zit in de eerste en ik in de derde, perfect. We zien elkaar wel in de gymzaal en met buitenspelen. In het begin was dat heel moeilijk (ze gaat vanaf april) maar nu gaat dat super. Als ze mij door de gang ziet lopen ook, dan gaat het daaaag mama, ikke pele. wat doe jij eigenlijk, en hoe kwam je er zo op dat ik op een kdv werk??
Haha lijkt mij ook niets als mijn dochter op dezelfde groep zou verblijven als waar ik zou werken. Een tante van me werkt op de groep waar haar kleindochter zit, lijkt me ook zo vreemd. Als oma zou je denk ik toch sneller het kindje willen troosten dan dat je dat een collega laat doen. Wel leuk dat het zo goed gaat nu en dat ze blijkbaar lekker verder gaat spelen als jij langsloopt. Je had v/d week geschreven dat je wist wat er met de kleding gebeurd op het kdv omdat je er werkt Ik ben afdelingshoofd van een somatische verpleegafdeling in een verpleeghuis.
Nee, ik werkte eerst gewoon in de verpleging en toen het vorige afdelingshoofd ontslagen werd ben ik gevraagd voor deze functie. In eerste instantie ging ik het tijdelijk doen tot er een vaste vervanger was omdat de functie eigenlijk full time bezet moet worden en ik absoluut niet full time wil werken. Maar ik vond de functie zo leuk en ik functioneerde zo goed in de functie dat ik de functie mocht gaan doen in 28 uur pw. (en een hbo studie die er bij hoort) Dat was nog wel meer dan ik wou (20 -24 uur) maar ik heb toch de keus gemaakt om het te doen. Deels ook omdat ik in de verpleging natuurlijk onregelmatig moest werken met dag, avond en weekend diensten en ik dat in deze functie niet meer doe. Hooguit 1 keer in de 6 weken een weekend dienst voor calamiteiten voor 6 afdelingen maar verder ben ik lekker iedere avond thuis en de weekenden.
hier waren ze ook allemaal uitverkocht pffff was blij dat ik ze al had ennnnn bij de volgende aankoop krijg ik het verschil terug van wat ze nu in aanbieding waren had geen bon meer maar ik werk naast hun en vind ik wel heel klantvriendelijk. deze zijn ook leuk die je nu hebt super
nou een hele eer als je wordt gevraagd voor zo`n functie. dat je daarintegen nog zin had om een hele studie te gaan volgen. Of was dat allemaal nog ver voordat je zwanger werd?
nou dat is zeker netjes! De laarsjes zijn erg leuk snap zeker dat er zo`n run op was. Mijn meisjes heeft nogal snel last van zweetvoeten, heeft ze van haar papa, dus ik koop meestal schoenen die leergevoerd zijn.
Nee dat was niet voordat ik zwanger werd. Ik ben erg leergierig en kan goed leren dus ik vind een studie wel een uitdaging en een leuke kans om steeds hogerop te komen want ik heb nogal ambitie.
Ze heeft strabisme, haar oogje trekt naar binnen toe. Soms erger dan anders, strabisme is iets anders dan een lui oog. Over het algemeen is het ook niet zo makkelijk te "genezen", sticker helpt wel iets maar grote kans dat ze misschien ook nog een operatie nodig zal hebben.
mirell werkt al een eeuw bij de XENOS ben daar ooit begonnen als bijbaantje maar ik was 17 jaar toen ik ging samenwonen met andre en moest wel geld verdienenvoor de boodschapjes uiteindelijk werkte ik daar een hele week en zoals dat wel vaker gaat is er niets meer van mij terecht gekomen met doorleren en ben dus fulltime blijven werken op het moment dat ik een leidinggevende functie mocht gaan vervullen raakte ik zwanger en wou absoluut geen 32 ur werken wat wel nodig was. dus ik werk alleen nog maandag en woensdag net leuk genoeg. mijn man werkt rond de 60 uur per week en swinters veel meer omdat hij in de cv instalaties werkt. hij is chefmonteur met 9 jongens onder zich. hij verdiend gellukkig een goed salaris wand die zakgeldregeling die ik ontvang bij de xenos
nou respect hoor. Een dochtertje dat vaak ziek, studeren, werken. pffff doe het je niet na... Ben juist helemaal niet zo van het hogerop komen. Ik vind het tutten juist heerlijk thuis met mijn meiden. Na mijn studie ben ik gaan werken en daar werk ik na bijna 9 jaar nog steeds, alleen van fulltime naar 1 dag in de week. Nou en ik geniet! Echt ik vond studeren heerlijk, maar thuis met mijn meiden vind ik nog veeeeeel leuker. Mutsig he!!!