mirell fijne vakantie! Tess is trouwens 88 cm en 9.5 kg. Ik ga werken meiden. Voor vandaag ligt het zelfde spijker rokje klaar als gister maar dan met witte legging en witte longsleeve van ralph lauren.
ze had vanochtend een antracietmet roze gestreept jurkje van z8 aan, met een roze legging en roze longsleeve, maar daar is een beker melk overheen gegaan, dus nu moet ik voor vanmiddag iets anders verzinnen.
hoi mirelle : je zal nu wel aan het vliegen zijn maar als nog een hele fijne vakantie toegewenst en geniet er heerlijk van Tesske: ik heb/ben Verzorgende / Helpende niveau 2 Ik mag de bewooners met een tilift verzorgen alleen ik mag geen medicijnen uitdelen vroeger toen ik mijn dochtertje niet had werkte ik 24 uur per week 5 dagen werkte ik toen en toen werkte ik 2 dagen op de afdeling als verzorgster/helpende dus begon ik ook om 7 uur tot 12 dus toen ging ik de bewooners wassen en aankleden enz en deed ik 3 dagen facilitair ook van 7 tot 12 maar nu ik een kindje heb wou ik minder werken dus 20 uur per week en 3 dagen maar ik wou wel graag deze taken wel behouden dus heeft mijn baas bdacht van dan doe ik sochtends facilitair en smiddags ben ik verzorgster/helpende en zo blijf het toch leuk en(afwisselend) Joye: nee ben niet gaar als ik thuis komt wel moet ik eerlijk zijn toen ik 3 maanden thuis heb gezetten inverband verlof en toen ik weer aan het werk moest gaan ja toen was ik de eerste week wel verrot maar nu zit ik lekker in me ritme en moet eerlijk zeggen die 3 dagen dat ik werk en ik kom thuis hoef ik thuis nix meer te doen want dat heeft mijn moeder voor mij al gedaan dus dat scheelt ook en ik vind het schelen dat ik halve dagen werkt en niet hele dagen want dan zou het wel pittig zijn of worden Gisteren zijn wij voor de intakegesprek geweest op de peuterspeelzaal voor onze lieve Meissie, gelijk ook ingeschreven dus dat staat allemaal vast, we kunnen niet meer terug hwaaaaaa , Maar onze lieve Meissie had het helemaal naar haar zin op de peuterspeelzaal , wij gingen met de leidster in het kantoor alles bespreken, en Ons Meissie mocht al even gaan spelen op de peuterspeelzaal ,zodat wij goed konden luisteren enz nou zo gedaan maar ons Meissie keek helemaal niet meer om en zwaaide ook niet naar ons ,ze vond het wel best zo , dus ik weer KUTJE ik ging huilen , na het gesprek gingen wij onze lieve Meissie weer ophalen , nou ze wou helemaal niet meer mee ,ze vond het veelste leuk na wikken en wegen toch mee gegaan alle kindjes gaf ze uit de eigen handjes en de 2 leidsters een handkusje , de haar zat vol met zand ze zal wel zand gevecht gehad hebben whaaaaaa Maar zo te zien zal ze volgend jaar reuze naar haar zin hebben Vandaag heeft ze een paarse vingino trui aan met bluse eraan vast spijkerrokje paarse villa happ legging aan en gympjes
Zoonlief heeft een Vinrose bloesje aan, gisteren gekocht bij een moeder van een vriendinnetje. Die heeft een webwinkel, met heeel veel korting kunnen kopen. Verder heeft hij een Name it broekje aan en Zeeman ondergoed.
Dit had ons moppie aan, uhm de laarsjes zijn geen vast onderdeel hoor, we waren op de kinderboerderij. Een legging en romper van hema, een polo van h&m en een rokje van noppies. Bekijk bijlage 99242
lange dame is ze dan. esmee word 10 nov 3 en die is 12 kg en 91.5 cm wegen doen wij ook thuis en op de muur zetten we af en toe een streepje als we haar meten.