@Missmamsie; ik heb een paar keer op de link geklikt en krijg telkens andere artikelen te zien...kun je misschien even uitleggen welke je bedoelt/andere link geven? @LovelyDK; leuk!! @Devy; oehhh word heel hebberig van dat jurkje!
OHja en die foto zal iets voor morgen zijn meiden, was het helemaal vergeten en nu ligt ie natuurlijk op haar kamer.
ja en ik koop echt bijna alles outlet hoor! deze jurk was ook geloof nog geen 22,50 voor mij een sport om merkoutlet te kopen. zal nog wat sites hier neerzetten die echt vaak outlet goedkoop verkopen. www.soledi.nl is ook erug leuk
ik heb voor amy-lynn jas gekocht bij soledi was vorig jaar 159,00 en ik heb nu 49,00 betaald nu was het wel echtmijn smaak wand vond m vorig jaar al leuk alleen begon de maat bij 92 nu zag ik m outlet en meteen besteld ergens in juni al. heb ook al veel winterjurkjes van mim-pi ook zo stoer merkje
Vingino jasje rokje wit met paarse bloemen, maat 86, vanaf 80 procent korting?? Wow, wat een gave foto's toch weer!! Ben keiblij met mijn jongens, maar als ik al die meidenkleding zie...
Leukkk! Vind het ook leuk om goedkoop merkkleding te kopen...heb niet veel te besteden dus koop ook best veel kleding bij Zeeman ofzo, maar koop toch liever in de uitverkoop van een goed merk. Nét even iets bevredigender. Thx voor de sites!!
Ben een beetje vergeten om een goede foto te maken vandaag, dit is de enige foto waar je broek + shirt op ziet. Bekijk bijlage 95916 Broekje van Bijenkorf en shirtje van Esprit.
@B en N; leuk hoor! Je meisje is best lang, of lijkt dat maar zo? @Missmamsie; ik vind het erg leuk maar vind het wel iets dat je echt leuk moet vinden als je snapt wat ik bedoel. Het is niet echt neutraal en moet je smaak zijn. Als je het besteld zou ik bijvoorbeeld het rokje+vestje doen en dan een paars shirt eronder.(zou ze niet alledrie doen persoonlijk)
Ik heb eigenlijk geen idee of ze langs is voor haar leeftijd Ze is nu 2 jaar en 3 maanden en ongeveer een meter