Alyna hebben wij ook zien staan maar vond manlief niet mooi hihi. Het is nu ook niet dat iedereen post..nog maar een paar...en heel sporadisch ook maar..is echt verwaterd helaas. Oh hier ook 104/110 grote meid hahaha. Vandaag geen foto! Maar een roze linnen jurk van de c&a met een shirtje wat ik gekregen heb van iemand eronder....weet niet waarvan. (roze met witte streepjes) En dan mooie sokjes en witte ballerina's....echt meisjes achtig! En weet je wat....manlief heeft het uitgekozen hahha....Was echt blijdat het iets leuks was....want vorige week had ze een pyjama broek aan met een shirt dat te klein werd al......dus blote buik af en toe! hahahaha
Hihi niet te truttig. Kan 'm geen ongelijk geven, al is een béétje truttig soms net leuk. De mijne lijkt soms ook wel een stuk dynamiet in haar kont te hebben. Maar wil toch wel graag een iets langere, trenchcoat-achtige jas met voering...niet te fel of bloemig. En ik weet niet waarom ik overal van die michelin mannetjes, glimmende jassen zie maar dat dus NIET. Lijkt wel Mission Impossible.
Ik denk ook dat voor jongens gewoon shoppen heel anders is! want mijn nicht klaagt ook altijd, wat een mooie meiden kleren en weinig jongens kleren (vooral voor een lager budget...) Tis altijd hetzelfde een spijkerbroek of ribbroek met een shirtje erop...en dan altijd blauw of grijs of groen.... (waren toen de mode kleuren) Ze houdt eecht van knalkleuren maar dat was er gewoon niet.....jammer is dat he. Want voor meiden kan je overal wel wat vinden en ook geodkoop dus! Als ik hier wibra binnenloop voor haar maat 1,5 rek vol...maar jongens wou ik kadotje kopen...nog geen half rek vol!!
Ja van die jassen wordt ik dus ook gestoort, dat vind ik ook helemaal niets. Ik wil zelf ook wel een langere jas hebben, maar we hadden we er vorig jaar 1 van mijn schoonouders. Maar die was echt Ver-schrik-kelijk LELIJK . Maar inderdaad het lijkt een Mission Impossible. Dus andere dames; TIPS graaag
Haha ja als mijn vriend haar aankleedt zie je soms ook rare combinaties! Die heeft haar volgens mij ook al eens een pyjama shirt aangedaan!
Haha ben ook altijd een beetje 'bang' als ik kleding krijg van andere mensen. Als ze vragen of ik kleertjes wil probeer ik subtiel aan te brengen dat een bon ofzo misschien handiger is. Heb bij de h&m wel een 'best leuke' jas gezien; H&M Shop Online Nog niet hét, maar ook niet zo verschrikkelijk als de rest.
och zo een michelin jasje is toch ook leuk en warm! haahaha.. Hier eentje, maar ik vond hem wel heel leuk (heb helaas niet een met muts erop op foto staan) Maar er zit dus een muts bij met een bontkraagje erop.... Hij was ook 50 euro afgeprijst...dus nog maar 12,50...dus dat was al reden genoeg voor mij hahah, een goeie jas voor weinig geld laat ik niet hangen..... Verder ben ik dol op de jasjes van C&A...met een binnenvest erin...die kan dus gedragen worden als vest en als zomerjas...en samengevoegd (met of zonder muts heb je modellen) is het een winterjasje!!
Die vind ik best leuk, is niet zo superdik! En goed afgeprijsd idd, altijd leuk! Ja C&A staat op m'n lijstje om eens te gaan kijken.
ja en er zat ook nog een lint bij voor om de middel zodat het getailleerd werd...maar die was ik vergeten mee te nemen (was op vakantie die foto's....)
Deze is inderdaad niet zo super dik en ook zo glimmend. Dit model vind ik best leuk maar zou hem zelf in een andere kleur nemen denk ik. Dat soort jasjes van de C&A ken inderdaad die zijn vooral ideaal en mijn man vind die erg leuk, wellicht dat we zo een jas voor erbij nemen. Maar ik wil er ook nog een andere jas bij, eentje die ik echt leuk vind maar die kan ik dus niet vinden
Haha ja maar die hint snapt mijn schoonmoeder echt niet, helaas. Alleen mijn moeder en mijn broer mogen kleding kopen zonder dat ik me zorgen maak, die hebben namelijk de zelfde smaak als ik . Die jas van de H&M vind ik trouwens best leuk!
In de Apenheul , heb de zelfde foto van Jamila op die aap van vorige maand. Die jas staat je meisje erg leuk!
Hihi die jas van c&a is vooral functioneel heel handig...maar die andere is gewoon voor de mooi...hihi (ze hadden geen andere kleuren meer) maar verkoopster zei dat toen hij net binnen was ze hem in bruin en grijs ook hadden.... Shoot kan er niet opkomen waar we hem gehaald hebben...en de jas zit al in een doos op zolder (te warm nu) vestje binnein...
ghehehe jaaa...zijn toch de momenten dat je de meeste foto's maakt..moet zelf als we thuis zijn soms wel eens bedenken van ooh laat ik een foto maken want dat is alweer een 3 weken terug ofzo.... hihi
Deze vind mijn man wel leuk; Thermojas online kopen | Home | Fun & Voordeel @ Neckermann.com En deze vond ik ook leuk Jas online kopen | Home | Fun & Voordeel @ Neckermann.com
Daarom vind ik dit topic wel ideaal, dan heb ik een reden om een foto te maken en maak je er meestal meteen een paar. Ik heb inderdaad periodes dat ik helemaal geen foto's heb gemaakt en achteraf baal je daar dan van.
idd...wij hebben in juli 2008 de sleutel van ons nieuwbouwhuis gekregen...en door verbouwen enz...hebben we practisch geen foto's van de kleine meis...in juli augustus en september weer wel op vakantie gelukkig..maar oktober en november zijn ook dun bezaaid en achteraf kan ik me wel voor me kop slaan stom!! want mis gewoon een paar maanden van haar opgroeien in mijn foto's.... maar ja andere dingen aan je hoofd dan he..